Νέο έργο ύδρευσης στο Κεντρί: Συνδέεται η δεξαμενή στην “Καμένη”

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Νέο έργο ύδρευσης στο Κεντρί: Συνδέεται η δεξαμενή στην “Καμένη”

Ιεράπετρα 03.04.2019                                                                  

 

Δελτίο Τύπου

Νέο έργο ύδρευσης στο Κεντρί: Συνδέεται η δεξαμενή στην “Καμένη”

[dropcap]Σ[/dropcap]το Κεντρί βρέθηκε εχθές το πρωί ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης, με τον αντιδήμαρχο κ. Πέτρο Μαστοράκη και τον προϊστάμενο της υπηρεσίας Ύδρευσης-Άρδευσης κ. Μιχάλη Καβουσανό, για να επισκεφτεί το σημείο όπου θα ξεκινήσει άμεσα να υλοποιείται ένα έργο ύδρευσης απαραίτητο για την περιοχή.

Συγκεκριμένα πρόκειται να τοποθετηθούν νέοι σωλήνες ύδρευσης μήκους 4 χιλιομέτρων για τη μεταφορά νερού ύδρευσης από την περιοχή “Καμένη” του οικισμού Κεντρί όπου υπάρχει δεξαμενή 300 κυβικών μέτρων και εδώ και πολλά χρόνια παραμένει ασύνδετη.

Επιπλέον, θα κατασκευαστεί νέο αντλιοστάσιο και θα εγκατασταθεί νέο αντλητικό συγκρότημα πλήρως αυτοματοποιημένο.

kalantzakis-kentri-ydreysh (1)

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος:

«Μετά το προηγούμενο έργο ύδρευσης στο Κεντρί όπου εγκαταστάθηκε σύγχρονο αντλητικό συγκρότημα και τοποθετήθηκε αγωγός ύδρευσης μήκους 2 χιλιομέτρων προχωράμε σε ένα δεύτερο αναγκαίο έργο στην περιοχή.

Έπειτα από τον λεπτομερή σχεδιασμό από τις υπηρεσίες του Δήμου υλοποιούμε ένα νέο έργο ύδρευσης που χρόνια ζητούν οι κάτοικοι της περιοχής.

Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε μεγάλες ποσότητες νερού ύδρευσης για το Κεντρί και να  απομακρύνουμε την παλιά δεξαμενή από τον αύλειο χώρο του δημοτικού σχολείου.

Το συγκεκριμένο έργο βρίσκεται σε πρώτη προτεραιότητα ώστε να υλοποιηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα και να προσφέρει άμεσα τα οφέλη του στους δημότες.»

Γραφείο Τύπου
Δήμου Ιεράπετρας