ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ TOY ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΦΕ – ΕΣΤΙΑΣΗΣ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ TOY ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΦΕ – ΕΣΤΙΑΣΗΣ

Ιεράπετρα, 11.01.2021

Δελτίο Τύπου

Τον πρόεδρο του εμπορικού συλλόγου Ιεράπετρας, κ. Ευάγγελο Μπινιχάκη, και  τον πρόεδρο του Συλλόγου Καφέ – Εστίασης, κ. Εμμανουήλ Μιχελαράκη, υποδέχτηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης.

Οι πρόεδροι ενημέρωσαν τον Δήμαρχο για την τρέχουσα κατάσταση που επικρατεί στην αγορά της Ιεράπετρας και παρουσίασαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταστηματάρχες εξαιτίας του συνεχόμενου lockdown και του ιδιαίτερου τρόπου λειτουργίας των καταστημάτων με το click away κατά την περίοδο των εορτών.

Τόσο ο κ. Μπινιχάκης όσο και ο κ. Μιχελαράκης δήλωσαν την ικανοποίηση τους για την απαλλαγή από τα τέλη ηλεκτροφωτισμού, καθαριότητας και κοινόχρηστων χώρων που εφάρμοσε ο Δήμος Ιεράπετρας καθώς είναι ένας από ελάχιστους Δήμους της χώρας που διευκόλυνε τους καταστηματάρχες με καθολική απαλλαγή τελών.

Ο Δήμαρχος δήλωσε τη συμπαράστασή του και τη μόνιμη στήριξη του στους εργαζομένους και των δύο κλάδων και έδωσε την έγκρισή του για τη διενέργεια δωρεάν rapid test από το Δήμο στα μέλη και των δύο συλλόγων. Επιπλέον, ανέφερε ότι θα γίνουν προσπάθειες για εκ νέου απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη και για το νέο έτος εφόσον συνεχίσουν οι επιχειρήσεις να παραμένουν κλειστές.

Όπως ανέφερε ο Δήμαρχος: «Κατανοούμε τα προβλήματα των καταστηματαρχών και των εργαζομένων αυτές τις δύσκολες στιγμές. Τους στηρίζουμε και θα τους στηρίζουμε στο μέλλον με όποιον τρόπο μπορούμε. Τα έργα που υλοποιούμε και δρομολογούμε στο Δήμο θα ενισχύσουν την εμπορική δραστηριότητα επιταχύνοντας την ανάκαμψη των επιχειρήσεων από την περίοδο του lockdown.»