Η Λέσχη μοτοσικλετιστών (ΛΕ.Μ.Α.Ν) στον Δήμαρχο Ιεράπετρας

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Η Λέσχη μοτοσικλετιστών (ΛΕ.Μ.Α.Ν) στον Δήμαρχο Ιεράπετρας

 

Τον Δήμαρχο Ιεράπετρας, κ. Θεοδόση Καλαντζάκη, επισκέφθηκαν στο Δημαρχείο, με αφορμή την νίκη του νεαρού αθλητή Γιώργου Χατζάκη, ο οποίος διαγωνίστηκε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross 2021 στη Σπερχειάδα στην κατηγορία ΜΧ 65, ο Πρόεδρος της Λέσχης μοτοσικλετιστών, κ. Μανόλης Σκύβαλος, το μέλος του Δ.Σ. κ. Νίκος Μαλλιωτάκης και η κα Κωνταντίνα Δαργονάκη. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Καλαντζάκης ενημερώθηκε για τις δραστηριότητες της Λέσχης, τον προγραμματισμό δράσεων και αγώνων το επόμενο διάστημα, ενώ συζητήθηκαν προτάσεις για δράσεις που έχουν στόχο την ανάπτυξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Στη συνέχεια, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, αφού συνεχάρη τον μικρό πρωταθλητή, δήλωσε τα εξής: «Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί σημαντικά ο Μηχανοκίνητος αθλητισμός στην περιοχή μας και προς αυτή την κατεύθυνση έχουν συμβάλει πολύ Σωματεία και αθλητές που δραστηριοποιούνται στην περιοχή.

Ως Δημοτική Αρχή είμαστε πάντα δίπλα σε όλα τα Σωματεία και στους Συλλόγους, τα οποία προωθούν το «ευ αγωνίζεσθαι» και ενισχύουμε την ανάπτυξη διαφορετικών ειδών αθλητισμού, με τη στήριξη της δημιουργίας τω

ν απαραίτητων υποδομών.

Ευχαριστώ τον Πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. για την καλή συνεργασία και θα είμαστε δίπλα τους στηρίζοντ

ας την προσπάθειά τους. Συγχαρητήρια στον Γιώργο Χατζάκη, για την πολύ μεγάλη επιτυχία του».