Συνάντηση Δημάρχου Ιεράπετρας  με τον Περιφερειακό Διευθυντή και με τον Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ν. Λασιθίου

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Συνάντηση Δημάρχου Ιεράπετρας  με τον Περιφερειακό Διευθυντή και με τον Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ν. Λασιθίου

Συνάντηση Δημάρχου Ιεράπετρας  με τον Περιφερειακό Διευθυντή και με τον Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ν. Λασιθίου

Συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο μεταξύ του Δημάρχου Ιεράπετρας, κ. Θεοδόση Καλαντζάκη, του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης, κ. Εμμανουήλ Καρτσωνάκη, του Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ν. Λασιθίου, κ. Αθανάσιου Κατσαγκόλη και του Προέδρου της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου, κ. Κωνσταντίνου Αστροπεκάκη. Στην ατζέντα της συζήτησης τέθηκαν θέματα που αφορούν τον τομέα της παιδείας και την εκπαίδευση γενικότερα, ανταλλάχθηκαν απόψεις για τη βελτίωση της λειτουργίας των σχολικών μονάδων και της παρεχόμενης εκπαίδευσης, ενώ από όλες τις πλευρές τονίστηκε η εξαιρετική συνεργασία που υπάρχει ανάμεσά τους προς όφελος των μαθητών.

Ακολούθως, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας ανέφερε τα εξής: «Ως Δήμος Ιεράπετρας και σε συνεργασία με τη Δευτεροβάθμια Σχολική Επιτροπή στηρίζουμε το δύσκολο έργο των εκπαιδευτικών και τη μαθησιακή διαδικασία μέσα από τις συνεχείς παρεμβάσεις και συντηρήσεις των σχολικών μονάδων. Η προσπάθειά μας αυτή συνεχίζεται και από την κατάθεση ολοκληρωμένων προτάσεων σε χρηματοδοτικά προγράμματα, όπως είναι ο «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ», επιδιώκοντας τη συνολική αναβάθμιση των σχολικών μονάδων (smart cities,αντισεισμική προστασία, νέο κτίριο για το Μουσικό Γυμνάσιο, προμήθεια υλικοτεχνικού εξοπλισμού, βελτίωση αύλειων χώρων, μονώσεις, εργασίες συντήρησης κ.α.).

Στόχος της Δημοτικής Αρχής, είναι αφενός η υλοποίηση μεγάλων, απαραίτητων έργων στα σχολεία και αφετέρου μέσα από την στήριξη και την πολύ γόνιμη συνεργασία που έχουμε τόσο με τον κ. Καρτσωνάκη, όσο και με τον κ. Κατσαγκόλη, για την οποία και τους ευχαριστώ, να προχωρήσουμε στη δημιουργία νέων σχολείων και νέων εκπαιδευτικών δομών, μετατρέποντας  την Ιεράπετρα  σε μια πρότυπη, σύγχρονη εκπαιδευτική κοινότητα».