ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΑΡΔΕΥΣΗΣ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΛΙΜΝΟΔΕΞΑΜΕΝΗΣ 350.000 M3 ΣΤΗ ΘΕΣΗ  ΤΣΙΚΑΛΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΑΡΔΕΥΣΗΣ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΛΙΜΝΟΔΕΞΑΜΕΝΗΣ 350.000 M3 ΣΤΗ ΘΕΣΗ  ΤΣΙΚΑΛΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ

 

Με τον Πρόεδρο του ΤΟΕΒ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ, κ. Νικήτα Παπαδάκη, συναντήθηκε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας,κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης, παρουσία του Αντιδημάρχου, κ. Εμμανουήλ Βρυγιωνάκη και του Μέλους του Δ.Σ. ΤΟΕΒ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ, κ. Εμμανουήλ Φιλιππάκη.

Κεντρικό θέμα της συζήτησης ήταν η  κατασκευή λιμνοδεξαμενής  στη θέση «Τσικαλαριά», χωρητικότητας 350.000 m3, ενός απαραίτητου αρδευτικού έργου που θα ωφελήσει σημαντικά την ευρύτερη περιοχή Σταυροχωρίου-Κουτσουρά.

Κατόπιν, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας τόνισε τα εξής: «Μετά και την αναλυτική ενημέρωση που είχα από τον  Πρόεδρο του ΤΟΕΒ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ αναφορικά με τις μεγάλες αρδευτικές ανάγκες της περιοχής είναι σαφές ότι αποτελεί επιτακτική ανάγκη να προχωρήσει ο σχεδιασμός και η κατασκευή της λιμνοδεξαμενής, η οποία θα μπορέσει να καλύψει τις απαιτήσεις των αγροτών. Πρόκειται για ένα έργο μείζονος σημασίας, που αν και βρίσκεται στο επίκεντρο εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα, εντούτοις δεν έχει προχωρήσει.

Σε συνεργασία με τον ΤΟΕΒ Κουτσουρά προσπαθούμε να επιλύουμε χρόνια προβλήματα άρδευσης και να υλοποιούμε έργα αναγκαία για τους πολίτες.

Ύστερα από την ολοκλήρωση  της κατασκευής της δεξαμενής άρδευσης στον Κουτσουρά χωρητικότητας 1.350 m3  και για να υποστηρίξουμε- σε συνεργασία με τον ΤΟΕΒ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ- την ομαλή άρδευση της περιοχής, ερχόμαστε  να συνδράμουμε με κάθε δυνατό  τρόπο, προκειμένου να βρεθεί χρηματοδότηση τόσο για την εκπόνηση της σχετικής μελέτης, όσο και για την κατασκευή της λιμνοδεξαμενής.

Ευχαριστώ τον Πρόεδρο, κ. Νικήτα Παπαδάκη και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΤΟΕΒ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ για την εξαιρετική συνεργασία».