ΣΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ, Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ! ΕΙΜΑΣΤΕ  ΙΚΑΝΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ  ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ  ΝΙΚΗΤΕΣ!

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΣΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ, Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ! ΕΙΜΑΣΤΕ  ΙΚΑΝΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ  ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ  ΝΙΚΗΤΕΣ!

ΣΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ, Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ!

ΕΙΜΑΣΤΕ  ΙΚΑΝΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ  ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ  ΝΙΚΗΤΕΣ!

 

Ο αγώνας με τον κορωνοϊό  είναι κυριολεκτικά  και μεταφορικά στο χέρι μας.

Να θυμάστε είμαστε ικανοί παίκτες και μπορούμε  τελικά να βγούμε  νικητές!

Ας μη χάσουμε το παιχνίδι τώρα που φτάνει στο τέλος του.

Ας μη τσακωθούμε με τους συμπαίκτες μας, εγκαταλείποντας τελευταία στιγμή τον αγώνα.

Στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε για την περιοχή μας, την Κρήτη μας, αλλά και την Ελλάδα, το τέλος της πανδημίας φαίνεται να είναι στο χέρι μας.

Με την υπεύθυνη στάση μας και την ατομική μας ευθύνη, ας κάνουμε τη δυνατότητα πραγματικότητα.

Τηρώντας σχολαστικά τα μέτρα, ας κλείσουμε το συντομότερο την πόρτα στον κορωνοϊό, για να ανοίξουμε όλοι μαζί την πόρτα στη ζωή!

Αγαπητοί συμπολίτες, ο αγώνας που έχουμε να δώσουμε δεν κερδίζεται μέσα από διενέξεις, λεκτικές επιθέσεις και κακόβουλες αντιπαραθέσεις. Μέσα από ιδεοληψίες, προκαταλήψεις και εγωισμό. Όλα αυτά απλά μας αποπροσανατολίζουν και επιδεινώνουν το πρόβλημα.

Ο αγώνας μας θα κερδηθεί  με την υπεύθυνη στάση μας. Τη σοβαρή αντιμετώπιση του προβλήματος.  Τον σεβασμό στους εαυτούς μας και τους συνανθρώπους μας. Την επίδειξη της δέουσας προσοχής από μέρους μας. Την επικράτηση της λογικής.

Η Επιστήμη και οι Επιστήμονες μας δίνουν πλέον κάποια σωστικά μέσα για να διευκολύνουν τον αγώνα μας. Εμείς, οι απλοί καθημερινοί άνθρωποι, είμαστε αυτοί που θα επιλέξουμε αν θέλουμε να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες που μας δίνουν αυτά.

Η επιλογή είναι δική μας. Δικό μας είναι όμως και το πρόβλημα και οι συνέπειες που σήμερα βιώνουμε λόγω  της κατάστασης αυτής.

Η λύση είναι στο χέρι μας. Στο χέρι μας, όμως, είναι και το αν θα ξαναπάρουμε τη ζωή μας στα χέρια μας. Αν θα ξαναζήσουμε ουσιαστικά και πραγματικά ελεύθεροι σε αρμονία και σε συνεργασία με τους γύρω μας.

Όποια κι αν είναι η επιλογή μας, όποια κι αν είναι η επιλογή σας, θυμηθείτε ο αγώνας είναι σε εξέλιξη κι εμείς πρέπει να βγούμε νικητές!

Το οφείλουμε στους εαυτούς μας! Το χρωστάμε στα παιδιά μας!

Έχουμε χρέος απέναντι στην κοινωνία μας! Έχουμε ευθύνη απέναντι στους συνανθρώπους μας!

Είναι υποχρέωσή μας να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων με σύνεση, λογική και προσοχή, γιατί οφείλουμε να συμβάλουμε κι εμείς!

Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας

Θεοδόσης Καλαντζάκης