Παραδόθηκε το νέο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού στα Φέρμα μήκους 1.800m

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Παραδόθηκε το νέο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού στα Φέρμα μήκους 1.800m

Παραδόθηκε το νέο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού στα Φέρμα μήκους 1.800m

Στα Φέρμα βρέθηκε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης, μαζί με τον Αντιδήμαρχο Μακρύ Γιαλού, κ. Εμμανουήλ Βρυγιωνάκη, τον πρώην Αντιδήμαρχο, κ. Εμμανουήλ Γεωργαλάκη, την Πρόεδρο του Ν.Π.Δ.Δ. ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ, κα Μαρία Σακαδάκη και τον Πρόεδρο της Κοινότητας του Αγίου Ιωάννη, κ. Εμμανουήλ Κυδωνάκη, όπου παρέδωσαν προς χρήση το νέο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού που αποτελείται από φωτιστικά τεχνολογίας LED και  δύο νέες παροχές ρεύματος, τα οποία προσφέρουν πλέον πλήρη και άπλετο φωτισμό στην περιοχή.

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας: «Στόχος μας είναι μέσα από τα έργα που υλοποιούμε και δρομολογούμε να αλλάξουμε και να μετατρέψουμε τα Φέρμα σε ένα καθαρά αστικό περιβάλλον, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας κατοίκων και επισκεπτών, διευκολύνοντας την ασφαλή διέλευση πεζών και οχημάτων και συμβάλλοντας παράλληλα στην αισθητική αναβάθμιση της περιοχής.

Ως Δημοτική Αρχή προγραμματίσαμε, μελετήσαμε, εξασφαλίσαμε τα χρήματα και υλοποιήσαμε με αυτεπιστασία ένα μεγάλο και αναγκαίο  έργο ηλεκτροφωτισμού από τα Φέρμα έως και την «Κακιά Σκάλα», ικανοποιώντας ένα πάγιο αίτημα των κατοίκων της Κοινότητας του Αγίου Ιωάννη εδώ και πολλά χρόνια.

Συγχρόνως, συνεχίζουμε την προσπάθεια ηλεκτροφωτισμού και στο δυτικό τμήμα των Φερμών, στην περιοχή του Κουτσουναρίου. Ήδη έχουμε έτοιμη την μελέτη για την πεζοδρόμηση και τον ηλεκτροφωτισμό στη συγκεκριμένη περιοχή επιδιώκοντας να αλλάξουμε την εικόνά του σε όλο το παραλιακό μέτωπο της Κοινότητας από την ανατολή έως τη δύση.

Ευχαριστώ όλες τις Υπηρεσίες του Δήμου Ιεράπετρας, τους συνεργάτες μου και ειδικά την Τεχνική Υπηρεσία, το Συνεργείο Δομικών Έργων και το συνεργείο ηλεκτροφωτισμού για την συνεργασία και για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου».