ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥ. ΜΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΞΗ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥ. ΜΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΞΗ

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥ. ΜΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΞΗ

Την Κοινότητα της Παχειάς Άμμου επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης, με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, κ. Γεώργιο Ασπραδάκη και με τον πρώην Αντιδήμαρχο, κ. Μανώλη Γεωργαλάκη, όπου και συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο, κ. Γιώργο Ραπάνη, με αφορμή τις εκτεταμένες παρεμβάσεις που ολοκληρώθηκαν πρόσφατα στο παραλιακό μέτωπο. Συγκεκριμένα, ύστερα από μελέτη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Ιεράπετρας,  αντικαταστάθηκε όλο το δίκτυο ηλεκτροφωτισμού  με νέα φωτιστικά τύπου LED κατάλληλα για την παραλιακή ζώνη της Παχειάς Άμμου μαζί με όλες τις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκαν επιμέρους παρεμβάσεις (πάρκινγκ, ντουζιέρες, ράμπες ΑΜΕΑ, τσιμεντοστρώσεις,  κ.α.)για την ανάδειξη του παραλιακού μετώπου.

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας: « Οι παρεμβάσεις στο παραλιακό μέτωπο της Παχειάς Άμμου, ήταν αίτημα των κατοίκων και αποτελούσε δέσμευση της Δημοτικής Αρχής. Μία δέσμευση που έγινε πράξη. Πλέον, με το συγκεκριμένο έργο, που παραδόθηκε και λειτούργησε άψογα όλη την καλοκαιρινή περίοδο, άλλαξε όλη η προβληματική κατάσταση που επικρατούσε, εξασφαλίσαμε αρίστη ποιότητα φωτισμού για τους δημότες, τους επισκέπτες, αλλά και για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, ενώ συγχρόνως εξοικονομούμε ενέργεια και οικονομικούς πόρους. Παράλληλα, χάρη στις επιπλέον ενέργειές μας, κατορθώσαμε να αναβαθμίσουμε την όψη του παραλιακού μετώπου κάνοντας το συγχρόνως πιο λειτουργικό για τους κατοίκους.

Το παραπάνω έργο έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά έργων που έγιναν το τελευταίο διάστημα στην Παχειά Άμμο, όπως είναι το μεγάλο έργο των ασφαλτοστρώσεων στην περιοχή του Αναδασμού, το γήπεδο 5*5, η συντήρηση και η επισκευή του δημοτικού σχολείου, η ολοκλήρωση του έργου του βιολογικού κ.α.

Ευχαριστώ  για άλλη μια φορά τις Υπηρεσίες και όλα τα εξωτερικά συνεργεία του Δήμου Ιεράπετρας και ειδικά την Τεχνική Υπηρεσία, τον Εργοδηγό του Δήμου, κ. Νεκτάριο Ζαμπετάκη, καθώς  και τον πρώην Αντιδήμαρχο, κ. Μανώλη Γεωργαλάκη, για αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα. Επίσης, ευχαριστώ, τον Πρόεδρο, Γιώργο Ραπάνη και τα μέλη  της Κοινότητας για το συνεχές ενδιαφέρον τους για την ανάπτυξη της Παχειάς Άμμου».