ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Ο ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ.ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΔΥΟ ΝΕΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΩΝ ΥΨΟΥΣ 215.760,00€

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Ο ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ.ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΔΥΟ ΝΕΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΩΝ ΥΨΟΥΣ 215.760,00€

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Ο ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ.ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΔΥΟ ΝΕΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΩΝ ΥΨΟΥΣ 215.760,00€

Υπεγράφη μεταξύ του Δημάρχου Ιεράπετρας, κ. Θεοδόση Καλαντζάκη και της αναδόχου εταιρείας, παρουσία της αρμόδιας Αντιδημάρχου, κας Μαρίας Ρουμελιωτάκη, η σύμβαση για την αγορά δύο καινούριων απορριμματοφόρων οχημάτων, ποσού 215.760,00€.  Η προμήθεια των δύο νέων απορριμματοφόρων, τύπου πρέσας και ανοικτού τύπου, χρηματοδοτείται μέσω του Προγράμματος «Φιλόδημος ΙΙ».

Στη συνέχεια, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας ανέφερε τα εξής: «Σε έναν αναπτυξιακό Δήμο, όπως είναι ο Δήμος Ιεράπετρας, αξιοποιούμε κάθε δυνατότητα χρηματοδότησης και κάθε ευκαιρία, προκειμένου να αναβαθμίσουμε και να ανανεώσουμε όλο τον εξοπλισμό καθαριότητας του Δήμου μας.

Τα τελευταία χρόνια κατορθώνουμε να εκσυγχρονίζουμε με την αγορά σύγχρονων μηχανημάτων όλες τις Υπηρεσίες, παρόλα αυτά οι συνέπειες από την έλλειψη προσωπικού είναι εμφανείς κι εδώ.

Στόχος μας είναι μέσω του εκσυγχρονισμού του εξοπλισμού και της συνεργασίας των Υπηρεσιών του Δήμου με τους πολίτες, η βελτίωση της ποιότητας της ζωής όλων μας και η προστασία του περιβάλλοντος».