ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΟΜΩΝΥΜΗ ΠΛΑΤΕΙΑ 

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΟΜΩΝΥΜΗ ΠΛΑΤΕΙΑ 

ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΟΜΩΝΥΜΗ ΠΛΑΤΕΙΑ

Την Πλατεία Μικρασιατών, όπου πρόσφατα στήθηκε το ομώνυμο μνημείο, επισκέφθηκαν ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης, με την Πρόεδρο των Μικρασιατών, κα Ευτυχία Μαρινάκη, τον πρώην Αντιδήμαρχο και νυν εντεταλμένο Σύμβουλο του Δημάρχου, κ. Εμμανουήλ Λουτσέτη, τον Αρχιτέκτονα, κ. Κωσταντίνο Περβολαράκη και τον Γλύπτη, κ. Μιχάλη Βουζουνεράκη.

Όπως εξήγησε σχετικά ο κος Περβολαράκης:  «Μέσα από το μνημείο «ξεδιπλώνεται» εν είδει παπύρου η τραγική ιστορία του εκπατρισμού, της προσφυγιάς και της απώλειας που βίωσε ο Μικρασιατικός ελληνισμός. Μία άφυλη φιγούρα πάνω σε μία βάρκα ταξιδεύει προς τη νέα πατρίδα αφήνοντας πίσω της τα ερείπια της προηγούμενης ζωής της».

Στη συνέχεια, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας ανέφερε: «Μετά και την ονοματοδοσία της συγκεκριμένης πλατείας σε πλατεία «Μικρασιατών», μένοντας πιστοί στην υπόσχεση που είχαμε δώσει, προχωρήσαμε στην τοποθέτηση ενός μαρμάρινου μνημείου, ώστε να κρατάμε ζωντανή την ιστορία των Μικρασιατών, συνδέοντας το παρελθόν με το παρόν και δίνοντας το έναυσμα στις νέες γενιές να πληροφορηθούν την τραγωδία και το μεγαλείο τους.

Παράλληλα, έχουμε ξεκινήσει και σύντομα θα αποπερατώσουμε μια σειρά από παρεμβάσεις και εργασίες (ηλεκτροφωτισμού, πρασίνου κ.α.) με στόχο η πλατεία των Μικρασιατών να παραδοθεί σύντομα ολοκληρωμένη και να αποτελέσει τοπόσημο της πόλης της Ιεράπετρας.

Συγχρόνως, μέσα σε ένα άριστο πλαίσιο συνεργασίας τόσο με την Πρόεδρο, κα Ευτυχία Μαρινάκη, όσο και με το Συμβούλιο του Συλλόγου Μικρασιατών Ιεράπετρας, συνεχίζουμε από κοινού να διατηρούμε ακέραια όσα οι Μικρασιάτες πρόσφυγες μας κληροδότησαν».