ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+

ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α                                                     Ιεράπετρα :  04/10/2021

ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ                                      

(Κοινωνία – Πολιτισμός – Αλληλεγγύη)

Ταχ. Δ/νση: Δημοκρατίας 31 722 00 Ιεράπετρα

 Τηλ.:2842022200-24300

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+

 

Αντιπροσωπεία είκοσι πέντε εκπαιδευτικών από την Τουρκία, τη Γαλλία, την Ουγγαρία, την Ισπανία και τη Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Erasmus+ με τον τίτλο FUSION,υποδέχτηκε στο κτίριο του Δημαρχείου Ιεράπετρας, κατά τη διάρκεια εθιμοτυπικής επίσκεψης, η Πρόεδρος του Ν.Π.Δ.Δ. «ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ», κα Μαρία Σακαδάκη, μαζί με τον Ειδικό Συνεργάτη του Δημάρχου, κ. Γιώργο Κοϊνά.

Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του 2ου Γενικού Λυκείου Ιεράπετρας, του Διευθυντή, κου Θεόδωρου Μανουσάκη, και των καθηγητριών, κας Μαρίας Κουφάκη και κας Αγάπης Γιανναδάκη ,όπου και αφού πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στους εκπαιδευτικούς, απονεμήθηκαν από την Πρόεδρο του Νομικού Προσώπου διπλώματα συμμετοχής.

Κατόπιν, η κα Σακαδάκη, ανέφερε τα εξής: «Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχόμαστε στον Δήμο μας μέλη της ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής κοινότητας. Θέλω να σας καλωσορίσω και να σας ευχαριστήσω για τη σημερινή σας παρουσία εδώ και εύχομαι η επαφή σας με τον Δήμο της Ιεράπετρας να σας αφήσει άριστες εντυπώσεις και ακόμη καλύτερες αναμνήσεις.

Το πρόγραμμα Erasmus αποτελεί ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τη στήριξη της εκπαίδευσης και της κατάρτισης μαθητών και εκπαιδευτικών της Ευρώπης, προάγοντας την καλλιέργεια της ανεκτικότητας απέναντι στη διαφορετικότητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Συγχαίρω τον Διευθυντή, κ. Μανουσάκη και τους εκπαιδευτικούς του 2ου Γενικού Λυκείου Ιεράπετρας για τις νεωτεριστικές τους δράσεις και τις ευκαιρίες που δίνουν στους συμμετέχοντες να διευρύνουν τους ορίζοντές τους.

Ο Δήμος Ιεράπετρας και η Δημοτική Αρχή είναι πάντα δίπλα σας στηρίζοντας αυτές τις εξαιρετικές πρωτοβουλίες»

 

Μαρία Σακαδάκη

Πρόεδρος ΝΠΔΔ ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α