ΝΕΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΣΙΘΙΟΥ. ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΧΑΪΤΑ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΝΕΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΣΙΘΙΟΥ. ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΧΑΪΤΑ

ΝΕΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΣΙΘΙΟΥ. ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΧΑΪΤΑ

 

Το Μουσικό Γυμνάσιο Λασιθίου επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης, με τον Αντιδήμαρχο και Πρόεδρο της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, κ. Κωνσταντίνο Αστροπεκάκη παρουσία του Αντιδημάρχου, Νεκτάριου Παπαδάκη, της Προέδρου της Κοινότητας Καβουσίου, κας Μαρίας Χαλκιαδάκη και του μέλους του Συμβουλίου της Κοινότητας, κ. Ιωάννη Χαλκιαδάκη, με τη Διευθύντρια του Σχολείου, κα Μαριάννα Χαΐτα, με αφορμή και την παράδοση τριών καινούριων κατασκευασμένων λυόμενων αιθουσών και τις εργασίες που πραγματοποιήθηκαν στο Μουσικό Γυμνάσιο από την τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Ιεράπετρας.  Ο κος Καλαντζάκης περιηγήθηκε στους χώρους του σχολείου και συνομίλησε με μαθητές και καθηγητές για την εμπειρία τους στο Μουσικό Γυμνάσιο.

Όπως ανέφερε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας: « Το Μουσικό Γυμνάσιο έχει ήδη εδραιωθεί στην Κοινότητα προσφέροντας νέα δυναμική και δυνατότητες ανάπτυξης όχι μόνο στο Καβούσι, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή. Έχουμε ήδη δρομολογήσει  την κατασκευή νέου σύγχρονου Μουσικού Γυμνασίου και Λυκείου στην Κοινότητα. Στόχος μας είναι μέσα στα αμέσως επόμενα χρόνια στην Κοινότητα Καβουσίου να δεσπόζει ένα πρότυπο και υπερσύγχρονο σχολικό κτίριο όπου θα στεγάζεται το Μουσικό Γυμνάσιο και Λύκειο του Λασιθίου, μετά και την αξιολόγηση της πρότασης που έχει καταθέσει ο Δήμος Ιεράπετρας στο Πρόγραμμα «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ»  και περιλαμβάνει την μελέτη και την κατασκευή  Μουσικού Γυμνασίου και Λυκείου.

Στηρίξαμε, στηρίζουμε και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε την ομαλή λειτουργία του Μουσικού Γυμνασίου ανταποκρινόμενοι άμεσα σε ότι μας ζητηθεί από τη Διευθύντρια, κα Χαΐτα. Είμαστε στο πλάι των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονέων.

Θέλω να ευχαριστήσω την κα Χαΐτα και τους καθηγητές για τις υπηρεσίες υψηλού επιπέδου που παρέχουν στους μαθητές και  το ενδιαφέρον τους για την πρόοδο και την ενίσχυση του σχολείου».