ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΚΑΒΟΥΣΙΟΥ. 60.000€ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΛΙΜΕΝΑ ΘΟΛΟΥ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΚΑΒΟΥΣΙΟΥ. 60.000€ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΛΙΜΕΝΑ ΘΟΛΟΥ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΚΑΒΟΥΣΙΟΥ. 60.000€ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΛΙΜΕΝΑ ΘΟΛΟΥ

Με τον Πρόεδρο, κ. Μιχάλη Φωθιαδάκη και τον Ταμία, κ. Εμμανουήλ Λιανό, του νεοσύστατου ερασιτεχνικού αλιευτικού ομίλου Καβουσίου «Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ» συναντήθηκε στο Γραφείο του ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης, παρουσία του Αντιδημάρχου, κ. Γιώργου Ασπραδάκη και του Ειδικού Συνεργάτη, κ. Σπύρου Λαποκωνσταντάκη. Σκοπός της συνάντησης ήταν η ενημέρωση του Δημάρχου σχετικά με τους στόχους και τις επιδιώξεις του ομίλου, ενώ διαπιστώθηκε η κοινή επιθυμία να συνεχιστεί η προσπάθεια περαιτέρω αναβάθμισης της ερασιτεχνικής αλιείας. Παράλληλα, ο κος Καλαντζάκης ενημέρωσε τον όμιλο για μια σειρά μελετών προϋπολογισμού άνω των 60.000€ που πρόκειται άμεσα να δημοπρατηθούν και οι οποίες στοχεύουν στη νομιμοποίηση και στη βελτίωση των λιμενικών έργων λιμένα Θόλου με απώτερο στόχο την εξομοίωση με χερσαία ζώνη και την μεταβίβαση των αρμοδιοτήτων στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ιεράπετρας.

Στη συνέχεια, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας τόνισε τα εξής: « Θέλω να συγχαρώ τον Πρόεδρο και τα μέλη του ερασιτεχνικού αλιευτικού ομίλου. Η Κοινότητα Καβουσίου, όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος, ενδείκνυται για πολυάριθμες δραστηριότητες που αφορούν την αλιεία. Έχουμε ανάγκη αυτούς τους ανθρώπους που αγαπούν τη θάλασσα και τον τόπο τους και προσφέρουν οικειοθελώς σημαντική βοήθεια στηρίζοντας την τοπική οικονομία.

Η Δημοτική Αρχή, όπως κάνει με όλους τους Συλλόγους, θα στηρίξει και τον νέο όμιλο ερασιτεχνών αλιέων βοηθώντας στην υλοποίηση των επιδιώξεων και των οραμάτων του».