ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΕΙΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΕΙΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΕΙΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Για το μείζον ζήτημα της κατάργησης του Υποθηκοφυλακείου της Ιεράπετρας συζήτησαν ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Λασιθίου, κ. Γεώργιος Παραουλάκης, με την Αντιδήμαρχο, κα Χρύσα Χατζημαρκάκη, παρουσία του Δημάρχου Ιεράπετρας, κ. Θεοδοσίου Καλαντζάκη. Ο κος Παραουλάκης επεσήμανε ότι από τον Φεβρουάριο του 2022 προγραμματίζεται η κατάργηση του άμισθου Υποθηκοφυλακείου της Ιεράπετρας- όπως και της Σητείας -και η μεταφορά του αρχείου του στο Κτηματολόγιο του Αγίου Νικολάου, χωρίς να έχει ολοκληρωθεί, όπως προβλεπόταν, η ψηφιοποίηση των δεδομένων του δημιουργώντας προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πολιτών.

Στη συνέχεια, η κα Χατζημαρκάκη ανέφερε τα εξής:

«Το θέμα της κατάργησης του Υποθηκοφυλακείου είναι γνωστό. Ξεκίνησε και έγινε νόμος του Κράτους με την προηγούμενη Κυβέρνηση και τότε χάρη στις σύσσωμες ενέργειες και τις αντιδράσεις της Δημοτικής Αρχής και του Δημάρχου μας,  καταφέραμε και δόθηκε από την Κυβέρνηση παράταση, έτσι ώστε το Υποθηκοφυλακείο  να συνεχίσει την ομαλή λειτουργία του.

Ως Δημοτική Αρχή θεωρούμε  αδιανόητο να καταργηθούν οι Υπηρεσίες του Υποθηκοφυλακείου, δίχως να έχει προηγουμένως ψηφιοποιηθεί, έτσι ώστε οι ενδιαφερόμενοι να μπορούν άμεσα να προμηθευτούν τα έγγραφα που επιθυμούν. Αυτό πρακτικά σημαίνει μεγαλύτερη ταλαιπωρία και οικονομική επιβάρυνση για τους δικηγόρους, τους μηχανικούς, τους συμβολαιογράφους, τους επενδυτές, αλλά και για τους πολίτες που θα πρέπει να μεταβαίνουν σε άλλο Δήμο για κάθε μεταβολή στα περιουσιακά τους στοιχεία.

Δεν είναι δυνατόν η διακήρυξη για την ψηφιοποίηση του αρχείου των Υποθηκοφυλακείων που καταργούνται να έχει ξεκινήσει στις 12.11. 2021, έχοντας για τον ανάδοχο τους 36 μήνες ως χρονικό διάστημα εκτέλεσης της ανωτέρω υπηρεσίας για τα 390 υποθηκοφυλακεία που καταργούνται- με δυνατότητα μάλιστα παράτασης του χρόνου υλοποίησης- και η Κυβέρνηση να επιμένει στην άμεση κατάργησή τους.

Ζητάμε, όπως είχαμε ζητήσει και από την προηγούμενη, η τωρινή Κυβέρνηση να πράξει τα αυτονόητα και να δοθεί παράταση της λειτουργίας των υπηρεσιών του Υποθηκοφυλακείου στην Ιεράπετρα μέχρι να γίνει η ψηφιοποίησή τους».