ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑΣ ΥΨΟΥΣ 868.000€

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑΣ ΥΨΟΥΣ 868.000€

ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΑΣ ΥΨΟΥΣ 868.000€

Συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες  για το έργο της Παρακολούθησης Τηλέ-Ελέγχου, Τηλέ-Χειρισμού και Ανίχνευσης Διαρροών του υπάρχοντος εξωτερικού και εσωτερικού δικτύου υδροδότησης της Ιεράπετρας. Το σύστημα θα δίνει τη δυνατότητα συνεχούς εποπτείας και βελτίωσης του ελέγχου του δικτύου ύδρευσης, έτσι ώστε μέσω της αξιολόγησης και επεξεργασίας των δεδομένων η Δ.Υ.Α.Α. να έχει πάντα σαφή γνώση της λειτουργικής κατάστασης του όλου συστήματος και να προβαίνει άμεσα σε διορθωτικές ενέργειες.

«Παρά την έλλειψη προσωπικού που αντιμετωπίζει η Υπηρεσία Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης, τις συνέπειες της πανδημίας και την καθημερινή ανταπόκρισή της σε έκτακτα περιστατικά, κατορθώσαμε να τηρήσουμε το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα με τις απαιτήσεις του έργου της τηλεμετρίας, το οποίο σε συνδυασμό με το μεγάλο έργο της ύδρευσης που υλοποιείται  θα λύσει μια για πάντα τα υδρευτικά προβλήματα ενός μεγάλου μέρους του Δήμου της Ιεράπετρας. Θέλω να ευχαριστήσω τους πολίτες της Ιεράπετρας για την κατανόηση που έδειξαν στις διακοπές νερού που πραγματοποιήσαμε το τελευταίο διάστημα, προκειμένου να εκτελέσουμε τις απαραίτητες εργασίες για την τοποθέτηση των σταθμών ελέγχου.

Επίσης, θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στον Προϊστάμενο Διεύθυνσης της Υπηρεσίας, κ. Νικόλαο Σεκαδάκη και στους εργαζόμενους της Δ.Υ.Α.Α. για τη συνεργασία τους και τη μεγάλη προσπάθεια που καταβάλλουν για την ολοκλήρωση του τηλεμετρικού συστήματος προς όφελος των συνδημοτών μας».

 

Ο Αντιδήμαρχος

 

Κωνσταντίνος Αστροπεκάκης