ΑΚΟΜΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ – ΚΕΝΤΡΙ ΚΑΙ ΟΔΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΩΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΨΗ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΑΚΟΜΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ – ΚΕΝΤΡΙ ΚΑΙ ΟΔΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΩΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΨΗ

Δελτίο Τύπου

 

ΑΚΟΜΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ – ΚΕΝΤΡΙ ΚΑΙ ΟΔΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΩΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΨΗ

 

Τον Οικισμό του Κεντριού και την οδό Ελλήνων Ολυμπιονικών όπου ξεκίνησαν τα έργα ανάπλασης  επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης, με τους Αντιδημάρχους, κ. Γεώργιο Ασπραδάκη  και κ. Κωνσταντίνο Αστροπεκάκη, τον Προϊστάμενο της Τεχνικής Υπηρεσίας, κ. Γεώργιο Βαρδάκη, τον Εργοδηγό του Δήμου, κ. Νεκτάριο Ζαμπετάκη και εκπροσώπους του αναδόχου του έργου. Ο κος Καλαντζάκης επιθεώρησε την έναρξη των εργασιών, ενώ συγχρόνως συνομίλησε με κατοίκους και επισκέπτες της περιοχής.

 

Τα έργα περιλαμβάνουν μία πληθώρα παρεμβάσεων μεταξύ των οποίων επιστρώσεις με κυβόλιθους, πεζοδρομήσεις, τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων κ.α. οι οποίες θα αλλάξουν ριζικά την εικόνα του οικισμού αναβαθμίζοντάς τον λειτουργικά και αισθητικά, ενώ παράλληλα με ασφαλτοστρώσεις, τοποθέτηση φωτιστικών, ράμπες, κ.α. μια βασική αρτηρία της πόλης θα αλλάξει όψη και θα επιλυθούν κυκλοφοριακά προβλήματα της Ιεράπετρας.

 

« Όπως είχαμε υποσχεθεί μετά την ανάπλαση που πραγματοποιήθηκε στον Μύρτο, ξεκινούν οι εργασίες τόσο στον οικισμό «Κεντρί», όσο και στην οδό Ελλήνων Ολυμπιονικών η οποία πλέον θα γίνει πιο σύγχρονη, ασφαλής και θα συμβάλλει στην αστική αναβάθμιση ολόκληρης της περιοχής. Σκοπός της επίσκεψης μου στις ανωτέρω περιοχές ήταν η διευθέτηση λεπτομερειών και η επίλυση προβλημάτων  που ενδεχομένως να παρουσιαστούν κατά τη διαδικασία εκτέλεσης των έργων.

 

Ως Δημοτική Αρχή παρακολουθούμε στενά τα αναπτυξιακά έργα που εκτελούνται στον Δήμο της Ιεράπετρας. Στόχος μας είναι να υλοποιηθούν όσο το δυνατόν συντομότερα και εντός χρονοδιαγράμματος, προκειμένου να μειωθεί ο χρόνος ταλαιπωρίας των συμπολιτών μας και να είναι γρήγορα σε θέση να απολαμβάνουν τα οφέλη που θα προκύψουν.

 

Ζητάμε την κατανόηση των πολιτών για όσο διάστημα διαρκέσουν οι εργασίες. Είμαι σίγουρος ότι το τελικό αποτέλεσμα θα μας ανταμείψει όλους»,

 

τόνισε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας.