Συνάντηση Δημάρχου Ιεράπετρας με τις νέες παιδαγωγούς που προσελήφθησαν στο Δήμο

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Συνάντηση Δημάρχου Ιεράπετρας με τις νέες παιδαγωγούς που προσελήφθησαν στο Δήμο

ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης υποδέχθηκε και καλωσόρισε στις δομές των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών του Δήμου, τις νέες παιδαγωγούς    που προσελήφθησαν, παρουσία των αντιδημάρχων Α. Σκουλούδη και Γ. Χατζάκη, της Γενικής Γραμματέως του Δήμου Μ. Φραντζεσκάκη και υπηρεσιακών στελεχών. Συνολικά προσελήφθησαν στο Δήμο 13 άτομα στο πλαίσιο της δράσης « Εναρμόνιση Οικογενειακής Ζωής» του ΕΣΠΑ 2021-2027 με διαδικασία και κριτήρια που ελέγχονται από το ΑΣΕΠ.

Σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος  τόνισε: «Με χαρά υποδεχόμαστε τις εργαζόμενες, οι οποίες  προσελήφθησαν  και αναλαμβάνουν υπηρεσία.  Εκείνο το οποίο τις  προτρέπουμε είναι να αντιμετωπίζουν  τα παιδιά, σαν να είναι  δικά τους και να μεριμνούν για την ασφάλειά τους. Να έχουν καλή συνεργασία με το υφιστάμενο προσωπικό αλλά και τους γονείς». Ο κ. Φραγκούλης  πρόσθεσε. «Όταν αναλάβαμε ως νέα Δημοτική Αρχή αντιμετωπίσαμε ένα σοβαρό  πρόβλημα με τις δομές των  παιδικών  και βρεφονηπιακών  σταθμών και τη φιλοξενία επιπλέον παιδιών, λόγω έλλειψης προσωπικού. Ήταν από τα θέματα στα οποία  δώσαμε προτεραιότητα και μέσα σε μόλις 4,5 μήνες καταφέραμε να εξασφαλίσαμε τους πόρους, να προχωρήσουμε σε τροποποίηση του προϋπολογισμού, να προκηρύξουμε τις θέσεις  και να έχουμε τη χαρά της ενίσχυσης των δομών με το απαραίτητο προσωπικό.  Με την ευκαιρία θέλουμε να ευχαριστήσουμε το υφιστάμενο προσωπικό που με επαγγελματισμό  προσπαθεί για το καλύτερο», κατέληξε ο Δήμαρχος.