Δύο εκατομμύρια ευρώ στο Δήμο Ιεράπετρας για αποκατάσταση ζημιών από την πυρκαγιά

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Δύο εκατομμύρια ευρώ στο Δήμο Ιεράπετρας για αποκατάσταση ζημιών από την πυρκαγιά

Την άμεση ενίσχυση του Δήμου Ιεράπετρας με δύο εκατομμύρια ευρώ για την αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν από την πρόσφατη πυρκαγιά ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Κλιματικής Κρίσης, αρμόδιος για την Αποκατάσταση από Φυσικές Καταστροφές και την Κρατική Αρωγή, Κωνσταντίνος Κατσαφάδος, κατά την επίσκεψή του στην περιοχή τη Δευτέρα 7 Ιουλίου 2025.

Τον Υφυπουργό υποδέχθηκε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης. Μαζί του ήταν ο Α’ Αντιπρόεδρος της Βουλής και Βουλευτής Λασιθίου Ιωάννης Πλακιωτάκης, ο Γενικός Γραμματέας Αποκατάστασης Φυσικών Καταστροφών και Κρατικής Αρωγής Πέτρος Καμπούρης και ο Αντιπρόεδρος του ΕΛΓΑ Ιωάννης Κολλάτος. Το κυβερνητικό κλιμάκιο επισκέφθηκε πληγείσες περιοχές και ενημερώθηκε από τον Δήμαρχο, εκπροσώπους της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και τοπικούς φορείς για το μέγεθος των καταστροφών και τις ανάγκες αποκατάστασης.

Στη συνάντηση παρόντες ήταν επίσης ο Αντιπεριφερειάρχης Ιωάννης Ανδρουλάκης, η Γενική Γραμματέας του Δήμου Μαρία Φραντζεσκάκη, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Νικόλαος Τζουμάκας, οι Αντιδήμαρχοι Γεώργιος Κουγιουμουτζάκης, Εμμανουήλ Τζώρτζης και Νεκτάριος Παπαδάκης, οι Πρόεδροι των Δημοτικών Κοινοτήτων Αγίου Ιωάννου Εμμανουήλ Λαθουράκης και Σχινοκαψάλων Γιάννα Χριστάκη, η Περιφερειακή Σύμβουλος Ελένη Βλάσση, ο Περιφερειακός Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Κρήτης Ταξίαρχος Μιχαήλ Σεληνιωτάκης, ο Διοικητής της Π.Υ. Λασιθίου Κωνσταντίνος Γεροδήμος, ο Διοικητής της Π.Υ. Ιεράπετρας Δημήτριος Καλιοντζής, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Δασών Λασιθίου Εμμανουήλ Κουδουμάς, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες του Δήμου και της Περιφερειακής Ενότητας Λασιθίου.

Κατά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου παρουσία εκπροσώπων φορέων, ο Δήμαρχος ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν στην κατάσβεση της πυρκαγιάς, επισημαίνοντας την καθοριστική συμβολή της Πυροσβεστικής, των εναέριων και επίγειων δυνάμεων, των εθελοντών και των κατοίκων. Τόνισε ότι κυρίαρχο μέλημα ήταν η προστασία της ανθρώπινης ζωής, η οποία επιτεύχθηκε, και ότι ήδη έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την πλήρη καταγραφή των ζημιών. Ευχαρίστησε επίσης τον Υφυπουργό και τους συνεργάτες του για την παρουσία τους, τον Ιωάννη Πλακιωτάκη για τη στήριξή του, καθώς και τη Βουλευτή Λασιθίου Κατερίνα Σπυριδάκη για το διαρκές ενδιαφέρον της.

Ο Υφυπουργός ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν στην αντιμετώπιση της πυρκαγιάς, ενημέρωσε ότι πυροσβεστικές δυνάμεις παραμένουν στην περιοχή και ότι συνεργεία της Γενικής Γραμματείας Φυσικών Καταστροφών πραγματοποιούν αυτοψίες σε συνεργασία με τον Δήμο. Ανακοίνωσε τη διάθεση ποσού δύο εκατομμυρίων ευρώ για την αποκατάσταση των ζημιών και επεσήμανε την ανάγκη ταχείας προώθησης των διαδικασιών αποζημίωσης, ζητώντας τη συνεργασία Δήμου και Περιφέρειας. Υπογράμμισε ότι θα εξεταστούν και τα αναγκαία έργα για την πρόληψη πλημμυρικών φαινομένων.

Ο Ιωάννης Πλακιωτάκης δήλωσε ότι ο κρατικός μηχανισμός αντέδρασε άμεσα και ευχαρίστησε όλους όσοι συμμετείχαν στην προσπάθεια, ενώ ο Αντιπρόεδρος του ΕΛΓΑ αναφέρθηκε στη διαδικασία αποζημιώσεων των πληγέντων αγροτών.

Τέλος, πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Δημάρχου με τον Υφυπουργό, παρουσία των κ. Πλακιωτάκη, Καμπούρη και της κας Φραντζεσκάκη, για τον καθορισμό των επόμενων βημάτων σχετικά με την αποζημίωση των πληγέντων, την αποκατάσταση των υποδομών και την επιστροφή της Ιεράπετρας στην κανονικότητα.

oppo_2