ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Δίκτυα Αποχέτευσης και Εγκατάσταση επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων των παραλιακών οικισμών Κουτσουρά Μακρύ Γιαλού Δήμου Ιεράπετρας και Ανάληψης Δήμου Σητείας ΠΕ Λασιθίου - Β' Φάση
«Δίκτυα Αποχέτευσης και Εγκατάσταση επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων των παραλιακών οικισμών Κουτσουρά Μακρύ Γιαλού Δήμου Ιεράπετρας και Ανάληψης Δήμου Σητείας ΠΕ Λασιθίου - Β' Φάση»
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει  την έναρξη περιόδου εγγραφών για τις «θερινές δράσεις  παραγωγικής ενασχόλησης και πολιτιστικής δημιουργίας για παιδιά από 5 ως 12 ετών, 2026»  με στόχο τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών κατά τη θερινή περίοδο όπου  θα μπορούν να αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους, να κοινωνικοποιούνται και να περνούν ποιοτικό χρόνο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Το Δήμαρχο Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη, επισκέφθηκαν στο γραφείο του ο Διευθυντής του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Νικόλαος Τσαγκαράκης και οι εκπαιδευτικοί Μαρία Κουτσελάκη και Γεώργιος Κωστάκης, προκειμένου να τον ενημερώσουν για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ122 με τίτλο «Φυσιολάτρες εν δράσει: πειραματιΖΩμαστε για ένα βιώσιμο μέλλον».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ενημερώνει τους πολίτες ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5Β του ν. 2690/1999, το ωράριο λειτουργίας των υπηρεσιών

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Η τρέχουσα εικόνα δεν έχει εναλλακτικό κείμενο. Το όνομα του αρχείου είναι: image-2.png
Γραφείο Τύπου Email: pressierapetra@0448.syzefxis.gov.gr Τηλ. 2842340313 Διεύθυνση: Δημοκρατίας 31, Τ.Κ. 72200

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την έντονη διαμαρτυρία του εξέφρασε αμέσως μόλις ενημερώθηκε, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης  για τη διακοπή λειτουργίας του γραφείου εξυπηρέτησης κοινού της ΔΕΗ στην πόλη, με επιστολή που απέστειλε προς τον Πρόεδρο και  Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΔΕΗ και τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Ο Δήμαρχος μέσω  της επιστολής του ζητά την άμεση επανεξέταση του σχεδιασμού και την επαναλειτουργία του γραφείου, τονίζοντας τη σημασία της φυσικής παρουσίας του γραφείου της ΔΕΗ για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ιδιαίτερα των ηλικιωμένων και όσων δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ψηφιακές υπηρεσίες.

Η επιστολή κοινοποιήθηκε  στον Α΄ Αντιπρόεδρο της Βουλής και στον Περιφερειάρχη Κρήτης.

Αναλυτικά η επιστολή του κ. Δημάρχου:

Προς: 1. Πρόεδρο και Διευθύνοντα

               Σύμβουλο Ομίλου ΔΕΗ

           2. Υπουργό Περιβάλλοντος                                            

               και Ενέργειας

Κοιν.:1. Α΄ Αντιπρόεδρο της Βουλής

          2. Περιφερειάρχη Κρήτης

          ΘΕΜΑ: Κλείσιμο του γραφείου εξυπηρέτησης κοινού της ΔΕΗ στην  

               Ιεράπετρα.

«Κύριοι,

Μετά λύπης μας, ενημερωθήκαμε για την απόφαση της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού, να κλείσει το γραφείο εξυπηρέτησης του κοινού στην Ιεράπετρα.

 Ο  Δήμος Ιεράπετρας με πληθυσμό που ανέρχεται  σύμφωνα με τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021,  στους 27.338 κατοίκους, περιλαμβάνει 21 Δημοτικές κοινότητες. Η περιοχή χαρακτηρίζεται από έντονη αγροτική, επιχειρηματική και τουριστική δραστηριότητα. Η εξαγωγή πρώιμων  κηπευτικών τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στην ΕΕ ενισχύει σημαντικά την οικονομία της χώρας.

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται σημαντική  αποψίλωση  των  Υπηρεσιών από την πόλη μας και η τοπική κοινωνία με ιδιαίτερη ανησυχία  αντιμετωπίζει την υποβάθμιση των ήδη υποστελεχωμένων  υπηρεσιών.

Είναι  φανερό ότι  ο Δήμος της Ιεράπετρας δέχεται ένα ακόμη πλήγμα, ανάμεσα στα όσα έχει υποστεί τα τελευταία χρόνια και ένα ακόμη πρόβλημα έρχεται να δυσχεράνει  ακόμη περισσότερο την εξυπηρέτηση των δημοτών μας.

Το γραφείο της  ΔΕΗ στην Ιεράπετρα εξυπηρετεί μια περιοχή με ιδιαίτερες γεωγραφικές συνθήκες και ιδίως τα άτομα  μεγαλύτερης ηλικίας, που δεν είναι εξοικειωμένα με το διαδίκτυο είναι αυτονόητο ότι δε μπορούν να εξυπηρετηθούν.

Η ΔΕΗ ως φορέας που παρέχει υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, οφείλει και θεωρούμε ότι είναι αυτονόητο να βρίσκεται με φυσική παρουσία κοντά στον πολίτη. 

Σας καλώ να επανεξετάσετε τον σχεδιασμό για την άμεση επαναλειτουργία του γραφείου της πόλης μας, επιδεικνύοντας το κοινωνικό πρόσωπο της επιχείρησης προς όφελος των πολιτών και της τοπικής κοινωνίας».