Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΕΜΜ. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΚΕΔΕ 

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΕΜΜ. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΚΕΔΕ 

  Γραφείο Τύπου
Email: pressierapetra@0448.syzefxis.gov.gr
Τηλ. 2842340313
Διεύθυνση: Δημοκρατίας 31,
Τ.Κ. 72200

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στο ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της Κεντρικής  Ένωσης  Δήμων  Ελλάδας που πραγματοποιείται από τις 6 έως τις 8 Νοεμβρίου 2025 στην Αλεξανδρούπολη συμμετέχει ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης.

Το Συνέδριο αποτελεί κορυφαία  διαδικασία διαλόγου και καθορισμού στρατηγικής για την πορεία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, σε μια περίοδο που η ανάγκη για θεσμική ενίσχυση, χρηματοδότηση και αποτελεσματικές δημόσιες υπηρεσίες σε τοπικό επίπεδο, είναι πιο επίκαιρη από ποτέ.

Στις εργασίες θα αναπτυχθούν, μεταξύ άλλων, οι θεματικές:

  • Θεσμικές Αρμοδιότητες – Ψηφιακός Μετασχηματισμός – Τεχνητή Νοημοσύνη
  • Οικονομικά των Δήμων και νέα Χρηματοδοτικά Εργαλεία
  • Κοινωνική Πολιτική, Υγεία, Ισότητα και Προστασία της Οικογένειας
  • Περιβάλλον, Ενέργεια, Υποδομές και Κυκλική Οικονομία
  • Νησιωτικότητα, Ορεινότητα και Τουριστική Ανάπτυξη
  • Προσφυγικό/Μεταναστευτικό και Διαχείριση Κρίσεων
  • Παραβατικότητα των νέων και σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις

Στο Συνέδριο συμμετέχουν επίσης από το Δήμο Ιεράπετρας, η Γενική Γραμματέας Μαρία Φραντζεσκάκη, ο Αντιδήμαρχος Εξυπηρέτησης της Καθημερινότητας του Πολίτη – Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων  Γεώργιος Κουγιουμουτζάκης και ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Ιωάννης Γουλιδάκης.

ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

«Η συμμετοχή μας στο ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, δίνει τη δυνατότητα  για γόνιμο διάλογο και ανταλλαγή απόψεων  με συναδέλφους από όλη τη χώρα με κοινά προβλήματα και αναζήτηση τρόπων αντιμετώπισης.

Η ελλιπής χρηματοδότηση, η έλλειψη προσωπικού, οι ανάγκες σε υποδομές, η λειψυδρία, η άσκηση  κοινωνικής πολιτικής, η προσαρμογή στις νέες τεχνολογίες και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, είναι μεταξύ των σοβαρών θεμάτων που μας απασχολούν.

Οι Δήμοι βρίσκονται σήμερα μπροστά σε κρίσιμες προκλήσεις τις οποίες καλούνται να αντιμετωπίσουν και να διαχειριστούν. Πιστεύω  ότι μέσα από τη συνεργασία των Δήμων, των ΠΕΔ και  της ΚΕΔΕ, μπορούμε να διαμορφώσουμε μια αποτελεσματικότερη Τοπική Αυτοδιοίκηση, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των Δημοτών».