ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Γραφείο Τύπου
Email: pressierapetra@0448.syzefxis.gov.gr
Τηλ. 2842340313
Διεύθυνση: Δημοκρατίας 31,
Τ.Κ. 72200

Ο Δήμαρχος  Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης, δέχθηκε σήμερα στο γραφείο του, την επίσκεψη του Δημάρχου Αγίου Νικολάου  Εμμανουήλ Μενεγάκη. Παρευρέθηκε η Γενική Γραμματέας του Δήμου Μαρία Φραντζεσκάκη.

Οι δυο Δήμαρχοι αντάλλαξαν  θέσεις και απόψεις, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους δημότες.

Μεταξύ των θεμάτων που τέθηκαν ήταν η διαχείριση των απορριμμάτων, οι υποδομές και η οδοποιία, καθώς και η συντήρηση των σχολικών μονάδων. Παράλληλα, συζητήθηκαν ζητήματα που απασχολούν ευρύτερα την Τοπική Αυτοδιοίκηση, όπως η έλλειψη προσωπικού και οι ανεπαρκείς χρηματοδοτήσεις από το κεντρικό κράτος, τα οποία αποτελούν σημαντικά εμπόδια στην υλοποίηση του δημοτικού έργου.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των Δήμων, με τους δύο Δημάρχους να τονίζουν ότι μέσα από διαδημοτικές συνέργειες και στο πνεύμα της καλής συνεργασίας μπορούν να δοθούν ουσιαστικές λύσεις σε κοινά προβλήματα.

Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας ευχαρίστησε θερμά τον κ. Μενεγάκη για την επίσκεψη και την ουσιαστική ανταλλαγή απόψεων, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η συνεργασία μεταξύ των δύο Δήμων θα συνεχιστεί προς όφελος των τοπικών κοινωνιών.