ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.
Κατά τη διάρκειά της, οι μαθητές των καθηγητριών Χριστίνας Νοτάκη και Μαριάννας Παπαδάκη, παρουσίασαν μουσικά έργα που προετοίμασαν στο πλαίσιο των σπουδών τους, αναδεικνύοντας την αξιόλογη δουλειά που πραγματοποιείται στη Μουσική Σχολή του Δήμου και το υψηλό επίπεδο της μουσικής τους κατάρτισης.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε η απονομή των πτυχίων στους σπουδαστές του τμήματος Ανώτερων Θεωρητικών – Αρμονίας της τάξης της καθηγήτριας Μαριάννας Παπαδάκη. Οι Νικόλαος Καλαϊτζάκης, Παρασκευή Μερέβη και Δημήτριος Φερετζάκης, οι οποίοι συμμετείχαν στις χειμερινές απολυτήριες εξετάσεις της Μουσικής Σχολής Δήμου Ιεράπετρας, κρίθηκαν επιτυχόντες και απέκτησαν το Πτυχίο Αρμονίας, το οποίο επικυρώθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού.
Στην εξεταστική επιτροπή συμμετείχαν οι καθηγητές Μαριάννα Παπαδάκη, Ευαγγελία Λασηθιωτάκη, Μιχαήλ Διαλυνάς και Ιωάννης Κιαγιαδάκης, ενώ πρόεδρος της επιτροπής ήταν η καλλιτεχνική διευθύντρια της Μουσικής Σχολής Δήμου Ιεράπετρας, Άννα Μεσσαριτάκη.
Ο Δήμαρχος συνεχάρη όλα τα παιδιά που συμμετείχαν, τους νέους πτυχιούχους για την επιτυχία τους, καθώς και τους εκπαιδευτικούς της Σχολής για το έργο τους, επισημαίνοντας τη σημασία της μουσικής παιδείας.
