ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ιεράπετρα 06-12-2013
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν.4024/2011.
2. Τις διατάξεις της υπ’ αριθ ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ. 21508/04.11.2011 Απόφασης του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΦΕΚ 2540/07.11.2011 τεύχος Β’)
3. Την υπ’ αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.21526/4.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
4. Την ανάγκη ανάδειξης μελών για τη συγκρότηση:
α) επιτροπών παραλαβής υπηρεσιών και
β)επιτροπών καλής εκτέλεσης εργασιών για υπηρεσίες έως 2.934,70 ευρώ, όλων των υπηρεσιών του Δήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 64 παρ.14,67 παρ. 1 και 70 παρ.1 του Π.Δ. 28/80.
Γνωστοποιούμε ότι η Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών την Πέμπτη 12/12/2013, ώρα 11:00 π.μ. θα διεξάγει κλήρωση για την ανάδειξη των τακτικών και αναπληρωματικών μελών, που θα συγκροτήσουν τις παραπάνω επιτροπές παραλαβής όλων των υπηρεσιών του Δήμου.
Η παρούσα ανακοίνωση να τοιχοκολληθεί στο κατάστημα του Δήμου ή/και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του (http://www.ierapetra.gov.gr)
Η Προϊσταμένη Δ/νσης
Οικονομικών Υπηρεσιών
Μαρία Φραντζεσκάκη
[separator top=”40″ style=”shadow”] Παράρτημα πληροφοριών & υπερσυνδέσεων [checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]
- ierapetra.gov.gr. Κατηγορία περιεχομένου : “Ανακοινώσεις – Γνωστοποιήσεις Δήμου Ιεράπετρας”
- Ιστοχώρος μας ierapetra.gov.gr. Αναζήτηση όρου : “κλήρωση μελών επιτροπής“
- Permalink http://www.ierapetra.gov.gr/?p=5755
[/checklist]
[separator top=”40″ style=”shadow”] Πληροφορίες ανάρτησης [xyz-ihs snippet=”DnsiOikonomikonYpiresion”]
[xyz-ihs snippet=”Adminsignature”]