Θερμά συγχαρητήρια από τον Δήμαρχο Ιεράπετρας για την αποστολή ειδών πρώτης ανάγκης και τροφίμων στους πλημμυροπαθείς της Μάνδρας

Δίκτυα Αποχέτευσης και Εγκατάσταση επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων των παραλιακών οικισμών Κουτσουρά Μακρύ Γιαλού Δήμου Ιεράπετρας και Ανάληψης Δήμου Σητείας ΠΕ Λασιθίου - Β' Φάση
«Δίκτυα Αποχέτευσης και Εγκατάσταση επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων των παραλιακών οικισμών Κουτσουρά Μακρύ Γιαλού Δήμου Ιεράπετρας και Ανάληψης Δήμου Σητείας ΠΕ Λασιθίου - Β' Φάση»
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει  την έναρξη περιόδου εγγραφών για τις «θερινές δράσεις  παραγωγικής ενασχόλησης και πολιτιστικής δημιουργίας για παιδιά από 5 ως 12 ετών, 2026»  με στόχο τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών κατά τη θερινή περίοδο όπου  θα μπορούν να αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους, να κοινωνικοποιούνται και να περνούν ποιοτικό χρόνο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Το Δήμαρχο Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη, επισκέφθηκαν στο γραφείο του ο Διευθυντής του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Νικόλαος Τσαγκαράκης και οι εκπαιδευτικοί Μαρία Κουτσελάκη και Γεώργιος Κωστάκης, προκειμένου να τον ενημερώσουν για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ122 με τίτλο «Φυσιολάτρες εν δράσει: πειραματιΖΩμαστε για ένα βιώσιμο μέλλον».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ενημερώνει τους πολίτες ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5Β του ν. 2690/1999, το ωράριο λειτουργίας των υπηρεσιών

Θερμά συγχαρητήρια από τον Δήμαρχο Ιεράπετρας για την αποστολή ειδών πρώτης ανάγκης και τροφίμων στους πλημμυροπαθείς της Μάνδρας

Ιεράπετρα 28.11.2017

Δελτίο Τύπου

Θερμά συγχαρητήρια από τον Δήμαρχο Ιεράπετρας για την αποστολή ειδών πρώτης ανάγκης και τροφίμων στους πλημμυροπαθείς της Μάνδρας

[dropcap]Μ[/dropcap]ια συλλογική προσπάθεια  του Δήμου Ιεράπετρας, φορέων και συλλόγων της πόλης ολοκληρώθηκε με επιτυχία, μαρτυρώντας για άλλη μια φορά τη δύναμη και την αξία της εθελοντικής προσφοράς.

Είκοσι παλέτες με είδη πρώτης ανάγκης και τρόφιμα, συγκεντρωμένα με πολλή αγάπη και αμέριστο ενδιαφέρον από τους πολίτες και τους φορείς της Ιεράπετρας, απεστάλησαν στους πλημμυροπαθείς της Μάνδρας Αττικής ως ελάχιστη ένδειξη υποστήριξής τους στις δύσκολες μέρες.

apostoli sto dhmo mandras

Το συλλογικό εγχείρημα πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Δήμου Ιεράπετρας και του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Ηλία Νταραρά και την υποστήριξη της Ιεράς Μητρόπολης Ιεραπύτνης και Σητείας και του Σεβασμιώτατου, κκ. Κυρίλλου, τη συμμετοχή του Περιφερειακού Τμήματος Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, της ΕΔΙΚ, του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού, του 1ου Συστήματος Προσκόπων Ιεράπετρας, του Συλλόγου Φίλων Νοσοκομείου Ιεράπετρας, της Ένωσης Γονέων Ιεράπετρας, της Ένωσης Ξενοδόχων Ιεράπετρας & Νοτιοανατολικής Κρήτης, του Εμπορικού Συλλόγου, του Ποδοσφαιρικού Σωματείου Ο.Φ.Ι, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης της περιοχής, του Αστυνομικού Τμήματος Ιεράπετρας, της Εμπορικής Ιεράπετρας, της Χαρτοβιομηχανίας Ιεράπετρας, ενώ τη μεταφορά των ειδών πραγματοποίησαν αφιλοκερδώς  το μεταφορικό γραφείο «Αγησίλαος Λουτσέτης» και η μεταφορική εταιρεία Εξπρές Ελλάς Αφοί Λιουδάκη Ε.Π.Ε.

Τα θερμά του συγχαρητήρια για τη σημαντική αυτή ενέργεια που μαρτυρά για άλλη μια φορά το ενδιαφέρον των πολιτών της Ιεράπετρας για την υποστήριξη συνανθρώπων μας που βρίσκονται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης εκφράζει ο Δήμαρχος Ιεράπετρας.

Όπως τόνισε ο κ. Καλαντζάκης «Για άλλη μια φορά οι πολίτες και οι φορείς της Ιεράπετρας, ευαισθητοποιημένοι προς τον συνάνθρωπο, εξέφρασαν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους και εκδήλωσαν την αμέριστη συμπαράστασή τους στους πλημμυροπαθείς της Μάνδρας Αττικής. Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους συμπολίτες μας που υποστήριξαν την προσπάθεια και βέβαια στον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου και σε όλους τους φορείς, τους συλλόγους και τις επιχειρήσεις που έδωσαν το παρόν στο συλλογικό αυτό εγχείρημα, αποδεικνύοντας πώς το ανθρώπινο ενδιαφέρον και η ουσιαστική συνεργασία μπορούν να στείλουν ηχηρά μηνύματα ελπίδας και ανθρωπιάς».

Γραφείο Τύπου

Δήμου Ιεράπετρας