Θερμά συγχαρητήρια από τον Δήμαρχο Ιεράπετρας για την αποστολή ειδών πρώτης ανάγκης και τροφίμων στους πλημμυροπαθείς της Μάνδρας

Στην παλλασηθιώτικη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε στην Παχειά Άμμο, ενάντια στο σχέδιο  εγκατάστασης  ανεμογεννητριών στην περιοχή της Θρυπτής αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή του Δήμου Ιεράπετρας, συμμετείχε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης.
Ορκίστηκε σήμερα Παρασκευή 12 Ιουνίου, ενώπιον του Δημάρχου Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη ο νέος δημοτικός υπάλληλος   Νικολόπουλος Κωνσταντίνος, ο οποίος  διορίστηκε σε κενή οργανική θέση του Δήμου Ιεράπετρας, κλάδου/ειδικότητας ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου, σύμφωνα με τη με αριθμ. 576/4-3-2026 Απόφαση Δημάρχου Ιεράπετρας, η οποία νομιμοποιήθηκε με τη με αριθμ. 2035/16.3.2026 απόφαση της Γραμματέως της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης, και η οποία δημοσιεύτηκε στο  ΦΕΚ 1554/Τεύχος Γ/20.3.2026.
Σας προσκαλούμε στις 16-06-2026, ημέρα Τρίτη και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Υπογράφηκε μεταξύ του  Δημάρχου  Ιεράπετρας Εμμανουήλ  Φραγκούλη και της  εκπροσώπου του αναδόχου του έργου «Δίκτυο  Συλλογής και Μεταφοράς Λυμάτων ΕΕΛ Μακρύ Γιαλού» η 1η  Συμπληρωματική Σύμβαση Εργασιών συνολικού ποσού 790.845,95 €.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Θερμά συγχαρητήρια από τον Δήμαρχο Ιεράπετρας για την αποστολή ειδών πρώτης ανάγκης και τροφίμων στους πλημμυροπαθείς της Μάνδρας

Ιεράπετρα 28.11.2017

Δελτίο Τύπου

Θερμά συγχαρητήρια από τον Δήμαρχο Ιεράπετρας για την αποστολή ειδών πρώτης ανάγκης και τροφίμων στους πλημμυροπαθείς της Μάνδρας

[dropcap]Μ[/dropcap]ια συλλογική προσπάθεια  του Δήμου Ιεράπετρας, φορέων και συλλόγων της πόλης ολοκληρώθηκε με επιτυχία, μαρτυρώντας για άλλη μια φορά τη δύναμη και την αξία της εθελοντικής προσφοράς.

Είκοσι παλέτες με είδη πρώτης ανάγκης και τρόφιμα, συγκεντρωμένα με πολλή αγάπη και αμέριστο ενδιαφέρον από τους πολίτες και τους φορείς της Ιεράπετρας, απεστάλησαν στους πλημμυροπαθείς της Μάνδρας Αττικής ως ελάχιστη ένδειξη υποστήριξής τους στις δύσκολες μέρες.

apostoli sto dhmo mandras

Το συλλογικό εγχείρημα πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Δήμου Ιεράπετρας και του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Ηλία Νταραρά και την υποστήριξη της Ιεράς Μητρόπολης Ιεραπύτνης και Σητείας και του Σεβασμιώτατου, κκ. Κυρίλλου, τη συμμετοχή του Περιφερειακού Τμήματος Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, της ΕΔΙΚ, του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού, του 1ου Συστήματος Προσκόπων Ιεράπετρας, του Συλλόγου Φίλων Νοσοκομείου Ιεράπετρας, της Ένωσης Γονέων Ιεράπετρας, της Ένωσης Ξενοδόχων Ιεράπετρας & Νοτιοανατολικής Κρήτης, του Εμπορικού Συλλόγου, του Ποδοσφαιρικού Σωματείου Ο.Φ.Ι, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης της περιοχής, του Αστυνομικού Τμήματος Ιεράπετρας, της Εμπορικής Ιεράπετρας, της Χαρτοβιομηχανίας Ιεράπετρας, ενώ τη μεταφορά των ειδών πραγματοποίησαν αφιλοκερδώς  το μεταφορικό γραφείο «Αγησίλαος Λουτσέτης» και η μεταφορική εταιρεία Εξπρές Ελλάς Αφοί Λιουδάκη Ε.Π.Ε.

Τα θερμά του συγχαρητήρια για τη σημαντική αυτή ενέργεια που μαρτυρά για άλλη μια φορά το ενδιαφέρον των πολιτών της Ιεράπετρας για την υποστήριξη συνανθρώπων μας που βρίσκονται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης εκφράζει ο Δήμαρχος Ιεράπετρας.

Όπως τόνισε ο κ. Καλαντζάκης «Για άλλη μια φορά οι πολίτες και οι φορείς της Ιεράπετρας, ευαισθητοποιημένοι προς τον συνάνθρωπο, εξέφρασαν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους και εκδήλωσαν την αμέριστη συμπαράστασή τους στους πλημμυροπαθείς της Μάνδρας Αττικής. Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους συμπολίτες μας που υποστήριξαν την προσπάθεια και βέβαια στον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου και σε όλους τους φορείς, τους συλλόγους και τις επιχειρήσεις που έδωσαν το παρόν στο συλλογικό αυτό εγχείρημα, αποδεικνύοντας πώς το ανθρώπινο ενδιαφέρον και η ουσιαστική συνεργασία μπορούν να στείλουν ηχηρά μηνύματα ελπίδας και ανθρωπιάς».

Γραφείο Τύπου

Δήμου Ιεράπετρας