Προσπάθεια για τη δημιουργία Βοτανικού Πάρκου στον Δήμο Ιεράπετρας

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Προσπάθεια για τη δημιουργία Βοτανικού Πάρκου στον Δήμο Ιεράπετρας

Ιεράπετρα 15.04.2019

Δελτίο Τύπου

ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

[dropcap]Σ[/dropcap]υνάντηση πραγματοποιήθηκε μεταξύ του Δημάρχου Ιεράπετρας, κ. Θεοδοσίου Καλαντζάκη, του κ. Παύλου Δασκαλάκη μέλους του Συλλόγου Φίλων του Βοτανικού Πάρκου Απηγανιά και του κ. Μιχάλη Προμπονά, πρόεδρο του Φορέα Διαχείρισης Προστατευόμενων περιοχών Κεντρικής και Ανατολικής Κρήτης, αντιπρόεδρος του οποίου διατελεί ο κ. Καλαντζάκης.

Τα θέματα που συζητήθηκαν αφορούσαν τη διαχείριση και την προστασία των Προστατευόμενων περιοχών των νομών Λασιθίου, Ηρακλείου και Ρεθύμνου ανάμεσα στις οποίες είναι η νήσος Χρυσή, το Σελάκανο και η Θρυπτή του Δήμου Ιεράπετρας.

Ο Δήμαρχος ενημέρωσε τον κ. Προμπονά για όλα τα θέματα που αφορούν τη Χρυσή τα οποία η παρούσα Δημοτική Αρχή από την πρώτη στιγμή φροντίζει να συνδιαχειρίζεται με τη διεύθυνση Δασών και το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Επιπλέον, συζητήθηκαν παράμετροι σχετικά με το βοτανικό πάρκο που επιδιώκεται να δημιουργηθεί στην περιοχή του Απηγανιά στην Δ.Ε. Μακρύ Γιαλού.

kalantzakis-probonas

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος και αντιπρόεδρος του Φορέα Διαχείρισης Προστατευόμενων περιοχών Κεντρικής και Ανατολικής Κρήτης:

«Η ανάδειξη και η προστασία όλων των προστατευόμενων περιοχών των τριών νομών είναι ιδιαίτερα σημαντική όχι μόνο για τα περιβαλλοντικά οφέλη αλλά κι επειδή δημιουργεί νέες αναπτυξιακές προοπτικές στην ευρύτερη περιοχή όπου ανήκουν.

Γι’ αυτό οργανώνουμε και ρυθμίζουμε τη λειτουργία του νεοσύστατου αυτού φορέα, περιμένοντας και τη στελέχωσή του ώστε να αξιοποιήσουμε άμεσα τις χρηματοδοτήσεις που προβλέπονται από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Παράλληλα, ζητάμε τη στήριξη του φορέα σε οτιδήποτε χρειαστεί για την υλοποίηση του βοτανικού πάρκου στον Απηγανιά.

Ευχαριστώ τον κ. Προμπονά και τα μέλη του φορέα διαχείρισης των προστατευόμενων περιοχών για την άριστη συνεργασία και τον κ. Δασκαλάκη για την από κοινού προσπάθεια για τη δημιουργία του βοτανικού πάρκου.»     

Γραφείο Τύπου
Δήμου Ιεράπετρας