Στην έκδοση ομόφωνου ψηφίσματος προχώρησε το Δημοτικό Συμβούλιο Ιεράπετρας καταγγέλλοντας τη στάση του προέδρου της ΚΕΔΕ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Στην έκδοση ομόφωνου ψηφίσματος προχώρησε το Δημοτικό Συμβούλιο Ιεράπετρας καταγγέλλοντας τη στάση του προέδρου της ΚΕΔΕ

Ιεράπετρα 2.7.2015

 

Στην έκδοση  ομόφωνου ψηφίσματος προχώρησε το Δημοτικό Συμβούλιο  Ιεράπετρας καταγγέλλοντας τη στάση του προέδρου  της ΚΕΔΕ

Στην έκδοση ψηφίσματος αναφορικά με τη στάση του προέδρου της ΚΕΔΕ, κ. Πατούλη προχώρησε το Δημοτικό Συμβούλιο Ιεράπετρας κατά τη συνεδρίασή του την Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015.

Στο ψήφισμά του το Δημοτικό  Συμβούλιο καταγγέλλει και επικρίνει τη στάση που από τον πρόεδρο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας υιοθετήθηκε.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο ψήφισμα

«Το Δημοτικό Συμβούλιο Ιεράπετρας καταγγέλλει τη στάση του προέδρου της ΚΕΔΕ, κ. Πατούλη, ο οποίος επιδίδεται σε πολιτική εκμετάλλευση του δημοψηφίσματος γεγονός που δεν συνάδει με τον θεσμικό του ρόλο ως εκπροσώπου του συλλογικού οργάνου Α’ Βαθμού Αυτοδιοίκησης.

Καλούμε τον κ. Πατούλη  στο πλαίσιο λειτουργίας της δημοκρατίας να συμβάλει ώστε οι βιαστικές ή βεβιασμένες αποφάσεις της ΚΕΔΕ να μην προκαταλαμβάνουν τις αποφάσεις των ΠΕΔ Ελλάδος, αλλά αντιθέτως οι θέσεις των ΠΕΔ να λαμβάνονται υπόψη στην διαμόρφωση των θέσεων της ΚΕΔΕ.

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλει να μεριμνά για την κοινωνική ειρήνη και ηρεμία ιδιαίτερα σε τέτοιες δύσκολες συνθήκες και όχι το αντίθετο»

καταλήγει το ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Ιεράπετρας.