Θετικός ο Δήμος Ιεράπετρας στη δημιουργία νέων δομών Πρωτοβάθμιας Υγείας

Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.

Θετικός ο Δήμος Ιεράπετρας στη δημιουργία νέων δομών Πρωτοβάθμιας Υγείας

Ιεράπετρα 16.3.2017

Δελτίο Τύπου

Θετικός ο Δήμος Ιεράπετρας στη δημιουργία νέων δομών Πρωτοβάθμιας Υγείας

[dropcap]Η[/dropcap] δημιουργία μιας νέας δομής πρωτοβάθμιας υγείας στην πόλη της Ιεράπετρας ήταν το βασικό θέμα της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 15 Μαρτίου στο γραφείο του Δήμαρχου Ιεράπετρας, κ. Θεοδοσίου Καλαντζάκη με την Διοικήτρια της 7ης ΥΠΕ, κα. Ελένη Μαυρομάτη και τον Υποδιοικητή, κ. Στέλιο Δημητρακόπουλο.

Η ανεύρεση χώρου για τη στέγαση της μονάδας, αλλά και η στελέχωσή της με το απαιτούμενο ιατρικό προσωπικό συζητήθηκαν αναλυτικά παρουσία και της Γενικής Γραμματέας του Δήμου Ιεράπετρας, κας. Θ. Χριστουδούλου, της Αντιδημάρχου, κας. Χ. Χατζημαρκάκη, του Προέδρου της Επιτροπής Υγείας, κ. Αντώνη Πετρά  και του Υποδιοικητή του Νοσοκομείου Ιεράπετρας, κ. Γ. Αρακαδάκη.

domes-protovathmias-ygeias 1

Όπως αναφέρθηκε, ο Δήμος Ιεράπετρας είναι πρόθυμος να υποστηρίξει τη δημιουργία της Μονάδας Πρωτοβάθμιας Υγείας στην Ιεράπετρα, καθώς θα βοηθήσει στην κάλυψη αναγκών της περιοχής, ενισχύοντας την πρωτοβάθμια υγεία, ενώ παράλληλα θα λειτουργήσει υποστηρικτικά και στη λειτουργία του Νοσοκομείου Ιεράπετρας.

Παρόλο που την τρέχουσα περίοδο δεν υπάρχουν διαθέσιμοι χώροι από τον Δήμο, θα αναζητούν, αφού πρώτα υπάρξει το απαιτούμενο ιατρικό προσωπικό για τη λειτουργία της επισήμανε ο κ. Καλαντζάκης, τονίζοντας ότι το θέμα θα έρθει και στο Δημοτικό Συμβούλιο, αφού η ύπαρξη μιας τέτοιας δομής δίνει επιπλέον δυνατότητες στους πολίτες της Ιεράπετρας στον πολύπαθο τομέα της πρόληψης και της υγείας.

domes-protovaythmias-ygeias 2

Κατά τη συνάντηση συζητήθηκε και το θέμα της Παθολογικής Κλινικής στο Νοσοκομείο της Ιεράπετρας, με τα προβλήματα να είναι για άλλη μια φορά ορατά και επιτακτική η ανάγκη άμεσης διευθέτησής τους. Το θέμα συζητείται και σε επίπεδο Συλλόγου Εργαζομένων προκειμένου να διαπιστωθούν οι τρέχουσες ανάγκες επισήμανε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, στο πλαίσιο της διεκδίκησης.

Γραφείο Τύπου

Δήμου Ιεράπετρας