Θετικός ο Δήμος Ιεράπετρας στη δημιουργία νέων δομών Πρωτοβάθμιας Υγείας

Δίκτυα Αποχέτευσης και Εγκατάσταση επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων των παραλιακών οικισμών Κουτσουρά Μακρύ Γιαλού Δήμου Ιεράπετρας και Ανάληψης Δήμου Σητείας ΠΕ Λασιθίου - Β' Φάση
«Δίκτυα Αποχέτευσης και Εγκατάσταση επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων των παραλιακών οικισμών Κουτσουρά Μακρύ Γιαλού Δήμου Ιεράπετρας και Ανάληψης Δήμου Σητείας ΠΕ Λασιθίου - Β' Φάση»
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει  την έναρξη περιόδου εγγραφών για τις «θερινές δράσεις  παραγωγικής ενασχόλησης και πολιτιστικής δημιουργίας για παιδιά από 5 ως 12 ετών, 2026»  με στόχο τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών κατά τη θερινή περίοδο όπου  θα μπορούν να αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους, να κοινωνικοποιούνται και να περνούν ποιοτικό χρόνο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Το Δήμαρχο Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη, επισκέφθηκαν στο γραφείο του ο Διευθυντής του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Νικόλαος Τσαγκαράκης και οι εκπαιδευτικοί Μαρία Κουτσελάκη και Γεώργιος Κωστάκης, προκειμένου να τον ενημερώσουν για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ122 με τίτλο «Φυσιολάτρες εν δράσει: πειραματιΖΩμαστε για ένα βιώσιμο μέλλον».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ενημερώνει τους πολίτες ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5Β του ν. 2690/1999, το ωράριο λειτουργίας των υπηρεσιών

Θετικός ο Δήμος Ιεράπετρας στη δημιουργία νέων δομών Πρωτοβάθμιας Υγείας

Ιεράπετρα 16.3.2017

Δελτίο Τύπου

Θετικός ο Δήμος Ιεράπετρας στη δημιουργία νέων δομών Πρωτοβάθμιας Υγείας

[dropcap]Η[/dropcap] δημιουργία μιας νέας δομής πρωτοβάθμιας υγείας στην πόλη της Ιεράπετρας ήταν το βασικό θέμα της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 15 Μαρτίου στο γραφείο του Δήμαρχου Ιεράπετρας, κ. Θεοδοσίου Καλαντζάκη με την Διοικήτρια της 7ης ΥΠΕ, κα. Ελένη Μαυρομάτη και τον Υποδιοικητή, κ. Στέλιο Δημητρακόπουλο.

Η ανεύρεση χώρου για τη στέγαση της μονάδας, αλλά και η στελέχωσή της με το απαιτούμενο ιατρικό προσωπικό συζητήθηκαν αναλυτικά παρουσία και της Γενικής Γραμματέας του Δήμου Ιεράπετρας, κας. Θ. Χριστουδούλου, της Αντιδημάρχου, κας. Χ. Χατζημαρκάκη, του Προέδρου της Επιτροπής Υγείας, κ. Αντώνη Πετρά  και του Υποδιοικητή του Νοσοκομείου Ιεράπετρας, κ. Γ. Αρακαδάκη.

domes-protovathmias-ygeias 1

Όπως αναφέρθηκε, ο Δήμος Ιεράπετρας είναι πρόθυμος να υποστηρίξει τη δημιουργία της Μονάδας Πρωτοβάθμιας Υγείας στην Ιεράπετρα, καθώς θα βοηθήσει στην κάλυψη αναγκών της περιοχής, ενισχύοντας την πρωτοβάθμια υγεία, ενώ παράλληλα θα λειτουργήσει υποστηρικτικά και στη λειτουργία του Νοσοκομείου Ιεράπετρας.

Παρόλο που την τρέχουσα περίοδο δεν υπάρχουν διαθέσιμοι χώροι από τον Δήμο, θα αναζητούν, αφού πρώτα υπάρξει το απαιτούμενο ιατρικό προσωπικό για τη λειτουργία της επισήμανε ο κ. Καλαντζάκης, τονίζοντας ότι το θέμα θα έρθει και στο Δημοτικό Συμβούλιο, αφού η ύπαρξη μιας τέτοιας δομής δίνει επιπλέον δυνατότητες στους πολίτες της Ιεράπετρας στον πολύπαθο τομέα της πρόληψης και της υγείας.

domes-protovaythmias-ygeias 2

Κατά τη συνάντηση συζητήθηκε και το θέμα της Παθολογικής Κλινικής στο Νοσοκομείο της Ιεράπετρας, με τα προβλήματα να είναι για άλλη μια φορά ορατά και επιτακτική η ανάγκη άμεσης διευθέτησής τους. Το θέμα συζητείται και σε επίπεδο Συλλόγου Εργαζομένων προκειμένου να διαπιστωθούν οι τρέχουσες ανάγκες επισήμανε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, στο πλαίσιο της διεκδίκησης.

Γραφείο Τύπου

Δήμου Ιεράπετρας