Αντιδήμαρχοι Ιεράπετρας – Στοιχεία Επικοινωνίας και Αρμοδιότητες

Στις τελευταίες μέρες σε φορείς του Δημοσίου, και στον Δήμο Ιεράπετρας, έχουν παρατηρηθεί επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος (Phising Attacks).
Σας προσκαλούμε στις 23 Δεκεμβρίου 2024,ημέρα Δευτέρα  και ώρα  19:00 σε τακτική  δια ζώσης συνεδρίαση,
Σας προσκαλούμε στις  23 Δεκεμβρίου 2024,ημέρα Δευτέρα και ώρα 18:00 σε ειδική, τακτική δια ζώσης συνεδρίαση,
Με στόχο την παροχή πρώτων βοηθειών σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΝΟΜΟΣ ΛΑΣΙΘΙΟΥΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΠληροφ.: Πρόεδρος Δ.ΣΤηλ : 28423-40367 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΑ. Προς τον κ. Δήμαρχο Β. Προς τους κ.κ. Δημοτικούς Συμβούλους: Γ. Προς τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Ιεράπετρας κ. Σκύβαλο Ιωάννη, με την παράκληση να ενημερώσει τα μέλη του συμβουλίου της Κοινότητας Δ. Προς τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων του Δήμου Ιεράπετρας, με την παράκληση να […]

Αντιδήμαρχοι Ιεράπετρας – Στοιχεία Επικοινωνίας και Αρμοδιότητες

[dropcap]Π[/dropcap]αρουσίαση των πέντε (5) Αντιδημάρχων του Δήμου Ιεράπετρας, διεύθυνση γραφείου, στοιχεία επικοινωνίας, οι αρμοδιότητες που τους έχουν ανατεθεί κλπ.

Για τις ώρες που δέχονται οι Αντιδήμαρχοι τους πολίτες στο Γραφείο τους δείτε και το σχετικό Δελτίο Τύπου.

xatzhmarkakh-xrysa-antidimarxos-ierapetras

Α) Χατζημαρκάκη Χρυσούλα του Κωνσταντίνου, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών
Γραφείο : 3ος όροφος, κτίριο Μελίνα Μερκούρη (Νέο Δημαρχείο)
Τηλ.: 28423 40312 – Εσωτ. 312   Κινητό:6942675965

cchatzimarkaki@gmail.com
Οικονομολόγος

 

Αρμοδιότητες κ. Χατζημαρκάκη

Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας και έλεγχο  των Δ/νσεων α) Διοικητικών, β) Οικονομικών, γ) Κοινωνικής Πολιτικής, Δημόσιας Υγείας, Παιδείας και Αθλητισμού του Δήμου,  καθώς και :

  • Του Γραφείου  Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων-αρ του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
  • Του γραφείου Καταναλωτών της Δ/νσης Ύδρευσης- Άρδευσης-  Αποχέτευσης.
  • Της  διαχείρισης Κοιμητηρίων του Τμήματος Καθαριότητας και Περιβάλλοντος της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Καθαριότητας, οι αρμοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται αναλυτικά στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

    β) Την τέλεση πολιτικών γάμων  της Δημοτικής Ενότητας Ιεράπετρας.

[separator top=”10″ style=”shadow”]

Β) Γεώργιος Ασπραδάκης καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος Συντήρησης Συγκοινωνιακών, Κτιριακών και Η/Μ Έργων
Γραφείο : 3ος όροφος, κτίριο Μελίνα Μερκούρη (Νέο Δημαρχείο)
Τηλ.: 28423 40320 – Εσωτ. 320

Κινητό: 6936811185

E-mail: aspras1980@hotmail.com

Αρμοδιότητες κ. Ασπραδάκη

Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας του Τμήματος Μελέτης- Κατασκευής συγκοινωνιακών, κτιριακών &Η.Μ Έργων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών,  οι αρμοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται αναλυτικά στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου

 

[separator top=”10″ style=”shadow”]

Γ) Κωνσταντίνος Αστροπεκάκης καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος Ύδρευσης- Άρδευσης -Αποχέτευσης
Γραφείο:
Τηλ.:28423 40420 – Εσωτ. 420

Κινητό: 6936811187

E-mail : kostisastropekakis@hotmail.com

Αρμοδιότητες κ. Αστροπεκάκη

  1. Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας και έλεγχο του Τμήματος Συντήρησης Συγκοινωνιακών, Κτιριακών και Η/Μ Έργων της Δνσης Τεχνικών Υπηρεσιών οι αρμοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται αναλυτικά στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
  2. Συντήρησης πρασίνου και παιδικών χαρών του Τμήματος Πρασίνου της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών καθώς και τις αρμοδιότητες:

Συντήρησης και βελτίωσης των υποδομών των Σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας

[separator top=”10″ style=”shadow”]

skyvaloy-royseliotaki-maria

Δ) Σκυβάλου-Ρουμελιωτάκη Μαρία του Νικολάου
έμμισθη  καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος ,  Καθαριότητας & Πολιτικής Προστασίας
Γραφείο : Τέως κτίριο ΔΕΥΑΙ (Αναγνωστάκη & Γλυνού γωνία)
Τηλ.:28423 40408 – Εσωτ. 408  Κινητό:6936811189
Fax:28420 27083
mairi.roumeliotaki@gmail.com

 

Αρμοδιότητες κ. Ρουμελιωτάκη

α)      Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας και έλεγχο της Δ/νσης Περιβάλλοντος & Καθαριότητας, εκτός της Διαχείρισης Κοιμητηρίων του Τμήματος  Καθαριότητας και Περιβάλλοντος.

β) Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας και έλεγχο του Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, εκτός του Γραφείου  Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και των θεμάτων Τουρισμού του Γραφείου Απασχόλησης και Τουρισμού οι αρμοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται αναλυτικά στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

γ) Θέματα της Πολιτικής Προστασίας, οι αρμοδιότητες της οποίας προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου-

[separator top=”10″ style=”shadow”]

 

vrigionakis-emmaoyil

Ε) Βρυγιωνάκης Εμμανουήλ του Γεωργίου
καθ’ ύλην και  κατά τόπο αρμόδιος Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Μακρύ Γιαλού, και της Κοινότητας Αγίου Ιωάννη, της Δημοτικής Ενότητας Ιεράπετρας,

Γραφείο: στην υπηρεσία της Δημοτικής Ενότητας Μακρύ Γιαλού & στο Δημαρχείο Ιεράπετρας
Τηλ.:  28433 40940   Κινητό:6946643198
Vrigionakis@hotmail.gr
Επιχειρηματίας Αγρότης

 

Αρμοδιότητες κ. Βρυγιωνάκη

Θέματα Αγροτικής Οδοποιίας (συντηρήσεις, αποκαταστάσεις, βελτιώσεις κλπ).

Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας και έλεγχο του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης -γραφείου Αγροτικής Παραγωγής ( Αγροτική Ανάπτυξη-Αλιεία-Κτηνοτροφία –Μελισσοκομία κ.λπ).

Θέματα ΕΛΓΑ κλπ.

 

    1. Δημοτική Ενότητα Μακρύ Γιαλούα) Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα.

      β) Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις Δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας εκτός πιστοποιητικών Δημοτολογίου

      γ) την τέλεση πολιτικών γάμων στη Δημοτική Ενότητα.

      1. Κοινότητες Δημοτικής Ενότητας Μακρύ Γιαλού και Κοινότητα Αγίου Ιωάννου

      α) Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται .

      β) Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία των εξοπλισμών τους.

      γ) Συνεργάζεται με τους Προέδρους  των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

      δ)  Φροντίζει για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών σε διάφορα θέματα του Δήμου .

      ε) Έχει εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη υλικών και περιουσιακών στοιχείων τους.

      στ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας  στις Κοινότητες της Δ.Ε Μακρύ Γιαλού και της Κοινότητας Αγίου Ιωάννου της Δ.Ε Ιεράπετρας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:

      – Της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων.

      – Της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας τους, της αποκομιδής  και διαχείρισης των αποβλήτων.

[separator top=”10″ style=”shadow”]

 

 

ΖΕμμανουήλ Γεωργαλάκη του Μανούσου άμισθο  καθ’ ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο Τουρισμού και μεταβιβάζει με εξουσιοδότηση υπογραφής σ αυτόν επιπλέον τις παρακάτω αρμοδιότητες που αφορούν την εποπτεία , ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας και έλεγχο του γραφείου Απασχόλησης και Τουρισμού του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης  όσον αφορά τα θέματα  που σχετίζονται με το  σχεδιασμό και πραγματοποίηση προγραμμάτων τουριστικής προβολής Δήμου .

 

Όλοι οι αντιδήμαρχοι :

[checklist icon=”check” iconcolor=”light” circle=”yes”]

  • Υπογράφουν όλα τα έγγραφα και αποφάσεις που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων
  • Είναι αρμόδιοι να εισηγούνται για την αναγκαιότητα της υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού των Διευθύνσεων και Υπηρεσιών που εποπτεύουν
  • Είναι αρμόδιοι για τις εισηγήσεις στα συλλογικά όργανα των υπηρεσιών αρμοδιότητάς τους
  • Συνυπογράφουν τη χορήγηση κανονικών αδειών του προσωπικού που υπάγεται στην αρμοδιότητά τους
  • Εξουσιοδοτούνται να θεωρούν ακριβή φωτοαντίγραφα από το πρωτότυπο και το γνήσιο της υπογραφής των ενδιαφερομένων. Να υπογράφουν εισηγήσεις, βεβαιώσεις , εκτός μονίμου κατοικίας για την οποία εξουσιοδοτείται μόνο η Αντιδήμαρχος Δ/κών και Οικονομικών, για την Δ.Ε Ιεράπετρας και ο Αντιδήμαρχος Εμμανουήλ Βρυγιωνάκης για την Δ.Ε Μακρύ Γιαλού, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα τα οποία εκδίδονται από τις υπηρεσίες αρμοδιότητάς τους. Τα έγγραφα που αφορούν σε θέματα υψηλής σπουδαιότητας και τα οποία απευθύνονται σε δημόσιες αρχές υπογράφονται από το Δήμαρχο.

Όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο Δήμαρχος, αναπληρώνεται με την παραπάνω σειρά από τους Αντιδημάρχους.

Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητές τους τις ασκεί ο Δήμαρχος.

[/checklist]

[separator top=”40″ style=”shadow”]