Οι προϋποθέσεις για την αντιμετώπιση πυρκαγιών και έκτακτων περιστατικών

Στις τελευταίες μέρες σε φορείς του Δημοσίου, και στον Δήμο Ιεράπετρας, έχουν παρατηρηθεί επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος (Phising Attacks).
Το Χαμόγελο του Παιδιού», ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς, προσκαλεί φίλους και υποστηρικτές να επισκεφτούν
Η Επιτροπή Διαχείρισης του Κοινωνικού Παντοπωλείου Δήμου Ιεράπετρας, ο Συντονιστής Δημήτριος Μιχελάρος
Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Υγείας  Δήμου Ιεράπετρας
Από το Τμήμα  Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας, Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης,   και Αθλητισμού του Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνουμε

Οι προϋποθέσεις για την αντιμετώπιση πυρκαγιών και έκτακτων περιστατικών

dimos-photomark-only-logoMUNICIPALITY OF IERAPETRA
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ταχ.Δ/νση : Πλ.Κανουπάκη
Ταχ.κώδικας: 72200 Ιεράπετρα
Tηλέφωνο: 28423-40300
FAX: 28420-23999
e-mail: press@ierapetra.gov.gr

[separator top=”10″ style=”dotted”]

Ιεράπετρα 29.04.2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η αυξημένη προσοχή και οι συντονισμένες ενέργειες βασικές προϋποθέσεις για την αντιμετώπιση πυρκαγιών και έκτακτων περιστατικών

[dropcap]Σ[/dropcap]υνεδρίασε την Δευτέρα 27 Απριλίου το Συντονιστικό Τοπικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Ιεράπετρας   με αφορμή και την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου τη 1η Μαϊου.

Στη συνεδρίαση, στην οποία μετείχαν και ο Δήμαρχος, κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης και ο Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, κ. Αργύρης Πανταζής είχαν κληθεί να συμμετέχουν  και παραβρέθηκαν ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ιεράπετρας, κ. Παναγιώτης Καράμπελας εκπρόσωποι από την Αστυνομία, το Λιμενικό Σώμα, το ΕΚΑΒ, εκπρόσωποι Εθελοντικών Οργανώσεων και Συλλόγων, εργαζόμενοι του δήμου, δημοτικοί σύμβουλοι καθώς επίσης και Πρόεδροι και Εκπρόσωποι Τοπικών Κοινοτήτων.

Βασικό θέμα ήταν η συζήτηση για την πυροπροστασία του Δήμου, καθώς η αντιπυρική περίοδος ξεκινά και  λόγω των καιρικών συνθηκών έχουν δημιουργηθεί αρκετά ευνοϊκές συνθήκες  που επιβάλλουν την επίδειξη  αυξημένης προσοχής.

Όπως επισημάνθηκε ιδιαίτερη έμφαση θα πρέπει να δοθεί στις περιπολίες πυρασφάλειας για λόγους πρόληψης  σε συνεργασία και με τους συλλόγους και τις εθελοντικές οργανώσεις όπως τη Λέσχη Τετρακίνησης, τους Ραδιοερασιτέχνες και τους Σαμαρείτες κ.α, ενώ όπως τονίστηκε τον πρωταρχικό λόγο για το συντονισμό   θα έχει η Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Επίσης, ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στη μεγάλη σημασία της πρόληψης για την αποφυγή, αλλά και τη σωστή διαχείριση έκτακτων αναγκών. Για το θέμα αυτό ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος, κ. Πανταζής αναφέρθηκε στη δημιουργία αποθήκης πολιτικής προστασίας στην οποία προχώρησε ο δήμος, στην προμήθεια οχήματος 4 x 4 για τις ανάγκες της πολιτικής προστασίας, στις συντηρήσεις που έγιναν στα οχήματα του δήμου προκειμένου να είναι ετοιμοπόλεμα, στην τοποθέτηση πυροσβεστικών κρουνών στους οποίους προχώρησε η Υπηρεσία Ύδρευσης – Άρδευσης – Αποχέτευσης του δήμου, στην παραχώρηση πυροσβεστικού οχήματος στην Πυροσβεστική Υπηρεσία  αλλά και στην ανάγκη καμπάνιας ευαισθητοποίησης των πολιτών για θέματα πυρκαγιάς, προστασίας του περιβάλλοντος και αυτοπροστασίας.

Όπως ανέφερε ο Δήμαρχος, κ. Καλαντζάκης «οφείλουμε πρώτα απ΄ όλα να ευχαριστήσουμε όλους τους παρεβρισκόμενους, όλες τις υπηρεσίες και βέβαια όλους τους συλλόγους και τις εθελοντικές οργανώσεις για την σημαντική συμβολή τους σε κάθε δύσκολη περίσταση. Οι συντονισμένες ενέργειες όλων και βέβαια η επίδειξη ιδιαίτερης προσοχής είναι παράγοντες που οφείλουμε να διασφαλίσουμε. Από την πλευρά μας οι υπηρεσίες του δήμου είναι πάντα σε ετοιμότητα, ώστε σε συνεργασία και με τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και τους συλλόγους να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά σε κάθε έκτακτη περίσταση».

Γραφείο Τύπου

[separator top=”20″ style=”shadow”]

Παράρτημα πληροφοριών και υπερσυνδέσεων

[checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]

[/checklist]

[separator top=”30″ style=”shadow”]

Πληροφορίες σύνταξης – ανάρτησης

[xyz-ihs snippet=”Adminsignature”]