Διευκρινήσεις αναφορικά με την υποβολή αιτήσεων στο Πρόγραμμα Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής

Στις τελευταίες μέρες σε φορείς του Δημοσίου, και στον Δήμο Ιεράπετρας, έχουν παρατηρηθεί επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος (Phising Attacks).
Σας προσκαλούμε στις 23 Δεκεμβρίου 2024,ημέρα Δευτέρα  και ώρα  19:00 σε τακτική  δια ζώσης συνεδρίαση,
Σας προσκαλούμε στις  23 Δεκεμβρίου 2024,ημέρα Δευτέρα και ώρα 18:00 σε ειδική, τακτική δια ζώσης συνεδρίαση,
Με στόχο την παροχή πρώτων βοηθειών σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΝΟΜΟΣ ΛΑΣΙΘΙΟΥΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΠληροφ.: Πρόεδρος Δ.ΣΤηλ : 28423-40367 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΑ. Προς τον κ. Δήμαρχο Β. Προς τους κ.κ. Δημοτικούς Συμβούλους: Γ. Προς τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Ιεράπετρας κ. Σκύβαλο Ιωάννη, με την παράκληση να ενημερώσει τα μέλη του συμβουλίου της Κοινότητας Δ. Προς τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων του Δήμου Ιεράπετρας, με την παράκληση να […]

Διευκρινήσεις αναφορικά με την υποβολή αιτήσεων στο Πρόγραμμα Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής

 Ιεράπετρα 14.7.2015

Διευκρινήσεις αναφορικά με την υποβολή αιτήσεων  στο Πρόγραμμα Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής

Σε όλους τους δυνητικά ωφελούμενους του προγράμματος Επισιτιστικής και βασικής Υλικής Συνδρομής διευκρινίζονται τα κάτωθι:

  1. Σε ό,τι αφορά στην αίτηση που θα συμπληρώσουν οι ωφελούμενοι θα υπάρχουν οδηγίες στην ίδια την αίτηση (στην εφαρμογή). Οι ωφελούμενοι θα πρέπει να έχουν μαζί τους ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, Ταυτότητα, Ε1 και Ε9 του 2015 (οικονομικό έτος 2014), κωδικό TAXIS.
  1. ΠΡΟΣΟΧΗ : Όσοι δεν έχουν υποβάλλει την φορολογική τους δήλωση του 2015, δεν μπορούν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
  1. Η πρόσβαση στην εφαρμογή της ΗΔΙΚΑ θα είναι δυνατή από τις 15/07/2015 έως και 05/08/2015. Τυχόν τροποποιήσεις των αιτήσεων που έχουν υποβληθεί θα γίνονται έως και 05/08/2015. Οι χειριστές καταχώρησης αιτήσεων έχουν ήδη ενημερωθεί για τους κωδικούς από το Υπουργείο στο προσωπικό τους email, ενώ μέσα στο σύστημα θα υπάρχουν οδηγίες για την εφαρμογή.
  1. Οι αιτήσεις θα πρέπει να εκτυπώνονται, να υπογράφονται και να αρχειοθετούνται.
  2. Η ΗΔΙΚΑ σε συνεργασία με άλλες υπηρεσίες θα κάνει την διασταύρωση των στοιχείων. Ο κάθε ωφελούμενος ή πιστοποιημένος χρήστης θα μπορεί να μπαίνει με τους κωδικούς του και να ενημερώνεται σε τι κατάσταση βρίσκεται η αίτησή του (έλεγχος – διασταύρωση, έγκριση)