Εγκρίθηκε χρηματοδότησης προγράμματος Erasmus+ 2020 μαθησιακής κινητικότητας ΚΑ1 για το Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ιεράπετρας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμος Ιεράπετρας απευθύνει θερμή παράκληση προς όλους τους δημότες να δείξουν τη μέγιστη προσοχή και τον απαραίτητο σεβασμό στον χριστουγεννιάτικο στολισμό που έχει δημιουργηθεί ειδικά για τα παιδιά μας. Ο εορταστικός στολισμός είναι φτιαγμένος  για να προσφέρει χαμόγελα σε μικρούς και μεγάλους. Για να μπορέσει να παραμείνει όμορφος, ασφαλής και λειτουργικός, είναι […]

Παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, πραγματοποιήθηκε η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου στην κεντρική πλατεία της Ιεράπετρας, σηματοδοτώντας την έναρξη των εορταστικών εκδηλώσεων του Δήμου.
Σας προσκαλούμε στις 15-12-2025, ημέρα Δευτέρα και ώρα 09:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετραςπου
Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης σας προσκαλεί στη φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου, την Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025 και ώρα 19.00 στην κεντρική πλατεία της πόλης.

Εγκρίθηκε χρηματοδότησης προγράμματος Erasmus+ 2020 μαθησιακής κινητικότητας ΚΑ1 για το Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ιεράπετρας

epal

 

[dropcap]Τ[/dropcap]ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ιεράπετρας κατόπιν αξιολογήσεως που διενεργήθηκε από εξωτερικούς αξιολογητές, εγκρίθηκε χρηματοδότησης προγράμματος   Erasmus+ 2020  μαθησιακής κινητικότητας ΚΑ1, στο τομέα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με τίτλο: «Το Internet Marketing και το Social Media Marketing ως εργαλεία ψηφιακής επικοινωνίας».

Μαθητές από το  τομέα  «Οικονομίας Διοίκησης και το τομέα «Πληροφορικής» θα μεταβούν για δύο εβδομάδες στην Κύπρο προκειμένου να καταρτιστούν από ειδικούς στο κλάδο του Marketing και των Social Media.

Οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης έχουν λάβει τεράστιες διαστάσεις αφού τα άτομα συμμετέχουν ενεργά σε αυτές και η συμμετοχή τους αυξάνεται ολοένα και περισσότερο, το marketing επιχειρήσεων εξελίσσεται και εμείς είμαστε αναγκασμένοι να το ακολουθούμε.

Οι χρήστες των Social Media δηλώνουν τη ουσιαστική αξιοποίηση του διαδικτύου ως πηγή πληροφόρησης πριν την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.

Πιο συγκεκριμένα, 7 στους 10 χρήστες δηλώνουν ότι πρώτα ψάχνουν πληροφορίες στο διαδίκτυο για το προϊόν/υπηρεσία που επιθυμούν και στη συνέχεια πραγματοποιούν την αγορά σε φυσικά καταστήματα, ενώ 1 στους  2

ότι ψάχνουν πληροφορίες αλλά και πραγματοποιούν την αγορά ηλεκτρονικά.

Ως εκ τούτου σχεδιάστηκε ένα πρόγραμμα όπου περιλαμβάνει θεωρητική κατάρτιση και τεχνικές επισκέψεις με πρακτική άσκηση, σε Πανεπιστήμια, εκπαιδευτικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις της Λευκωσίας και Λάρνακας.

Σκοπός του προγράμματος είναι οι  μαθητές μας να αποκτήσουν δεξιότητες  στη χρήση των Social Media, στα προγράμματα παρουσίασης, στο σχεδιασμό Website – διαφημιστικές καμπάνιες, των εργαλείων Web 4, στις πλατφόρμες

διαφήμισης και τεχνικές προώθησης στα κοινωνικά δίκτυα, στη χρήση Google Analytics, Ε-mail Marketing, στους μεθόδους διαχείρισης των Social Media και Social Media Accounts

Επιπροσθέτως πιστεύουμε ότι η εκπαίδευση στο εξωτερικό θα βοηθήσει τους μαθητές μας να αναπτύξουν τις επαγγελματικές, κοινωνικές και διαπολιτισμικές δεξιότητές τους και να αυξήσουν τις πιθανότητες να βρουν δουλειά αποφεύγοντας την ίδια στιγμή τη μαθητική διαρροή.

Τέλος οι μαθητές θα αποκτήσουν πιστοποιητικό Europass όπου καταγράφει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα.

Η παιδαγωγική ομάδα: Γιακουμάκης Εμμανουήλ συντονιστής, Δακανάλη Μαρία εκπ/κός.