Ευχές και δώρα από το Δήμαρχο στους βρεφονηπιακούς σταθμούς του Δήμου Ιεράπετρας

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Ευχές και δώρα από το Δήμαρχο στους βρεφονηπιακούς σταθμούς του Δήμου Ιεράπετρας


dimos-photomark-only-logoΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ταχ.Δ/νση : Πλ.Κανουπάκη
Ταχ.κώδικας: 72200 Ιεράπετρα
Tηλέφωνο: 28423-40300
FAX: 28420-23999
e-mail: press@ierapetra.gov.gr

[separator top=”10″ style=”dotted”]

Ιεράπετρα 23.12.2014  

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ευχές και δώρα από το Δήμαρχο στους βρεφονηπιακούς σταθμούς του Δήμου Ιεράπετρας  

Τους βρεφονηπιακούς σταθμούς του δήμου Ιεράπετρας επισκέφτηκε ο δήμαρχος, κ.Θεοδόσιος Καλαντζάκης και η Πρόεδρος της ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α, κα. Χρύσα Χατζημαρκάκη, για να μοιράσουν ευχές και δώρα στα παιδιά και το προσωπικό.

Μέσα σε μια ιδιαίτερα γιορτινή ατμόσφαιρα ο δήμαρχος  και η Πρόεδρος της ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α συνομίλησαν με τα παιδιά και το προσωπικό και μοίρασαν   δώρα και πολλές πολλές ευχές εν όψει των γιορτινών ημερών.

Όπως ανέφερε η κα. Χατζημαρκάκη «Επισκεπτόμενοι τους παιδικούς του δήμου μας, μοιράσαμε δώρα στους μικρούς μας φίλους και ανταλλάξαμε ευχές με το προσωπικό και τα παιδιά  μέσα σε μια γιορτινή και χαρούμενη ατμόσφαιρα, μεταφέροντας και παίρνοντας βέβαια μηνύματα χαράς και αισιοδοξίας ». 

Παράλληλα, όπως τόνισε ο Δήμαρχος, κ. Καλαντζάκης «Με μεγάλη χαρά επισκεφτήκαμε τους βρεφονηπιακούς σταθμούς του δήμου μας, για να ευχηθούμε στο προσωπικό και τα παιδιά και να μοιράσουμε δώρα και ευχές. Είναι γεγονός ότι οι βρεφονηπιακοί του δήμου μας επιτελούν καθημερινά ένα σημαντικό έργο εξυπηρετώντας σε μεγάλο βαθμό την τοπική κοινωνία. Στόχος μας είναι  να αντιμετωπίσουμε τα οποία προβλήματα και να βελτιώσουμε τις υφιστάμενες υποδομές τους. Έχουμε προχωρήσει ήδη στην καταγραφή των ελλείψεων και σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του δήμου προβαίνουμε ήδη στην διευθέτησή των προβλημάτων, ανταποκρινόμενοι πάντα στις πολλαπλές ανάγκες και απαιτήσεις και στηρίζοντας τις σημαντικές αυτές δομές του δήμου μας»

Γραφείο Τύπου


[separator top=”20″ style=”shadow”]

Παράρτημα πληροφοριών και υπερσυνδέσεων

[checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]

[/checklist]

[separator top=”30″ style=”shadow”]

Πληροφορίες σύνταξης – ανάρτησης

[xyz-ihs snippet=”Adminsignature”]