Μελετάται η δημιουργία καταδυτικού πάρκου στον Δήμο Ιεράπετρας

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Μελετάται η δημιουργία καταδυτικού πάρκου στον Δήμο Ιεράπετρας

Ιεράπετρα 22.10.2015

Δελτίο Τύπου

Μελετάται η δημιουργία καταδυτικού πάρκου στον Δήμο Ιεράπετρας

Με τον συνεργάτη του Επιμελητηρίου Λασιθίου, κ. Ευαγ. Δουλουφάκη συναντήθηκε πρόσφατα ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκηςστο πλαίσιο της προσπάθειας για τη δημιουργία καταδυτικού πάρκου στην περιοχή της Ιεράπετρας.

Χαρακτηριστικά, όπως αναφέρθηκε κατά την συζήτηση, πρόκειται για ένα θέμα που είχε συζητηθεί και στο παρελθόν με τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου, κ. Θωμά Χαριτάκη και που ενδιαφέρει ιδιαίτερα τον Δήμο Ιεράπετρα.

Όπως τόνισε η Ιεράπετρα ενδείκνυται για την κατασκευή καταδυτικού πάρκου. Υπάρχει άλλωστε αυξημένο ενδιαφέρον τόσο από τους ντόπιους όσο και από τους επισκέπτες για τον τομέα των καταδύσεων σε μια περιοχή μάλιστα με μεγάλη τουριστική επισκεψιμότητα και παράλληλα θαλάσσιο πλούτο.

Στη φάση αυτή θα γίνει μελέτη βιωσιμότητας – σκοπιμότητας, η οποία θα χρηματοδοτηθεί από το Επιμελητήριο Λασιθίου και στη συνέχεια θα συνταχθεί ο φάκελος αδειοδότησης, ο οποίος θα πρέπει να συμπληρωθεί με όλα τα στοιχεία που προβλέπονται και εν συνεχεία να κατατεθεί προς έγκριση.

Απώτερος στόχος είναι η ένταξη του έργου στο ΠΕΠ Κρήτης και συγκεκριμένα στο πρόγραμμα Έξυπνη Εξειδίκευση που αποσκοπεί στην προστασία της θάλασσας.

Όπως ανέφερε ο Δήμαρχος «ο Δήμος Ιεράπετρας είναι ένας παραθαλάσσιος δήμος που διαθέτει αρκετά σημεία που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν. Αυτό που στη δεδομένη φάση χρειάζεται είναι αρκετή προσπάθεια και βέβαια η συνέχιση της εποικοδομητικής συνεργασίας με το Επιμελητήριο για την εκπλήρωση του αρχικού μας στόχου που είναι η δημιουργία του καταδυτικού πάρκου στον Δήμο Ιεράπετρας».

Γραφείο Τύπου