Συνάντηση του Δημάρχου με τον Μητροπολίτη Ιεραπύτνης και Σητείας

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Συνάντηση του Δημάρχου με τον Μητροπολίτη Ιεραπύτνης και Σητείας

Ιεράπετρα, 15.04.2020

 

Δελτίο Τύπου

Συνάντηση του Δημάρχου με τον Μητροπολίτη Ιεραπύτνης και Σητείας

[dropcap]Τ[/dropcap]ον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Ιεραπύτνης και Σητείας κ.κ Κύριλλο επισκέφθηκε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης, με τον οποίο είχε μια εποικοδομητική και εφ΄ όλης της ύλης συζήτηση για θέματα που άπτονται της συνεργασίας Δήμου και Μητρόπολης αλλά και για τον διαφορετικό φετινό εορτασμό του Πάσχα λόγω της πανδημίας.

Με το πέρας της συζήτησης, ο Δήμαρχος αντάλλαξε ευχές με τον Σεβασμιότατο και δήλωσε τα εξής:

«Για άλλη μια φορά διεφάνη η άριστη σχέση και η σύμπνοια απόψεων μεταξύ του Δήμου και της Ιεράς Μητρόπολης με την οποία έχουμε αγαστή συνεργασία για τη διεκδίκηση και την υλοποίηση έργων ανάπτυξης και προόδου. 

kallantzakis-mhtropoliths-pasxa2020

Αυτές οι ιδιαίτερες μέρες που διανύουμε συμπίπτουν δυστυχώς με τις Άγιες μέρες του Πάσχα και ναι μεν συμμορφωνόμαστε απολύτως αποφεύγοντας το συνωστισμό αλλά είναι πρωτόγνωρο και πολύ δύσκολο για όλους μας να μείνουμε μακριά από την Εκκλησία.

Παρόλα αυτά, με σεβασμό στο συνάνθρωπο αλλά και στο σύνολο των προσπάθειών αντιμετώπισης αυτού του ακραίου υγειονομικού φαινομένου, τηρούμε ευλαβικά τα μέτρα που εξήγγειλε η κυβέρνηση και γιορτάζουμε στο σπίτι μας με ευλάβεια, προσευχή και αγάπη τη λαμπρότερη γιορτή της Χριστιανοσύνης.

Ευχαριστώ το Σεβασμιότατο Μητροπολίτη για τη συνάντηση και τη συνεργασία και εύχομαι σε όλους Χρόνια Πολλά και Καλή Ανάσταση.»

Γραφείο Τύπου
Δήμου Ιεράπετρας