Η εισήγηση του δημάρχου Ιεράπετρας στο δημοτικό συμβούλιο για τη νήσο Χρυσή

Υπογράφηκε μεταξύ του  Δημάρχου  Ιεράπετρας Εμμανουήλ  Φραγκούλη και της  εκπροσώπου του αναδόχου του έργου «Δίκτυο  Συλλογής και Μεταφοράς Λυμάτων ΕΕΛ Μακρύ Γιαλού» η 1η  Συμπληρωματική Σύμβαση Εργασιών συνολικού ποσού 790.845,95 €.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026

Η εισήγηση του δημάρχου Ιεράπετρας στο δημοτικό συμβούλιο για τη νήσο Χρυσή

Ιεράπετρα 5.9.2017

Δελτίο Τύπου

Η εισήγηση του δημάρχου Ιεράπετρας στο δημοτικό συμβούλιο για τη νήσο Χρυσή

[dropcap]H[/dropcap] διαχείριση της νήσου Χρυσή εξακολουθεί να αποτελεί ένα μεγάλο διαχρονικό πρόβλημα.

Δεν είναι μόνο πρόβλημα της Ιεράπετρας, αλλά γενικότερο πρόβλημα της κρατικής πολιτικής, αφού στην Ελλάδα του 2017 για μια περιοχή natura εξακολουθεί να μην υπάρχει μηχανισμός προστασίας και διαφύλαξης. 

Πολλές οι μεμονωμένες προσπάθειες. Αρκετό το περιστασιακό ενδιαφέρον από τις εμπλεκόμενες αρχές. Μεγάλη η αγωνία και η αγανάκτηση επισκεπτών και πολιτών. Ωστόσο μικρό έως και ανύπαρκτο το κρατικό ενδιαφέρον για εξυγίανση και μόνιμη λύση του προβλήματος.

Για πολλοστή φορά το Δημοτικό Συμβούλιο Ιεράπετρας συνεδριάζει σε μια προσπάθεια να φτάσουμε στη λύση. Σε μια λύση που δεν βρίσκεται μεμονωμένα ούτε στον Δήμο Ιεράπετρας ούτε σε καμιά από τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες, αλλά στα χέρια του κράτους, που οφείλει να ενεργοποιήσει μηχανισμό ορθής διαχείρισης μιας περιοχής με αυξημένες ανάγκες προστασίας.

Ως Δήμος Ιεράπετρας μέχρι και σήμερα έχουμε προβεί σε αρκετές ενέργειες, με πιο πρόσφατη την κατάθεση πρότασης για σύσταση φορέα διαχείρισης. 

Βιώνοντας ως τοπική κοινωνία ένα μεγάλο πρόβλημα, καταθέσαμε μια εμπεριστατωμένη πρόταση από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, διεκδικώντας τη δυνατότητα να δοθεί από το κράτος το πράσινο φως, για να φτάσουμε στη λύση.

Γι’ αυτό όμως το τόσο μεγάλο πρόβλημα με τις πολλαπλές περιβαλλοντικές συνέπειες η κυβέρνηση όλο αυτό το διάστημα μένει στο να μη δίνει λύση!

Εμείς για άλλη μια φορά φωνάζουμε ότι τα προβλήματα της νήσου Χρυσής δεν σταματούν στις μεμονωμένες ευθύνες της κάθε αρχής, αλλά απαιτούν την εφαρμογή συγκεκριμένης κρατικής πολιτικής, για την οποία οι ευθύνες επιμερίζονται τόσο στις προηγούμενες όσο και στην τωρινή κυβέρνηση.

Η νήσος Χρυσή δεν είναι μόνο πρόβλημα της Ιεράπετρας. Είναι πρόβλημα του κράτους. Ενός κράτους που οφείλει να διαχειριστεί με σοβαρότητα και υπευθυνότητα τις περιοχές natura, δίνοντας στους δήμους το απαιτούμενο πλαίσιο και τις άμεσες δυνατότητες για την ορθή λειτουργία και προστασία τους.

Σε ένα τέτοιο πλαίσιο, προτείνω τη σύσταση επιτροπής και την μετάβασή μας στην Αθήνα στα αρμόδια Υπουργεία, προκειμένου εκεί να διεκδικήσουμε και να πάρουμε τις απαιτούμενες λύσεις.

Η Χρυσή πρέπει επιτέλους να βρει μόνιμες λύσεις, όπως αρμόζουν σε μια προστατευόμενη περιοχή.

Δεν επιτρέπουμε να συνεχιστεί αυτό το άναρχο καθεστώς!

Ως Δήμος Ιεράπετρας διεκδικούμε σοβαρές και ξεκάθαρες λύσεις!»

Γραφείο Τύπου

Δήμου Ιεράπετρας