Ο Δήμος Ιεράπετρας έκοψε την πίτα του – Ευχές για μια δημιουργική και γόνιμη νέα χρονιά

Στην παλλασηθιώτικη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε στην Παχειά Άμμο, ενάντια στο σχέδιο  εγκατάστασης  ανεμογεννητριών στην περιοχή της Θρυπτής αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή του Δήμου Ιεράπετρας, συμμετείχε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης.
Ορκίστηκε σήμερα Παρασκευή 12 Ιουνίου, ενώπιον του Δημάρχου Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη ο νέος δημοτικός υπάλληλος   Νικολόπουλος Κωνσταντίνος, ο οποίος  διορίστηκε σε κενή οργανική θέση του Δήμου Ιεράπετρας, κλάδου/ειδικότητας ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου, σύμφωνα με τη με αριθμ. 576/4-3-2026 Απόφαση Δημάρχου Ιεράπετρας, η οποία νομιμοποιήθηκε με τη με αριθμ. 2035/16.3.2026 απόφαση της Γραμματέως της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης, και η οποία δημοσιεύτηκε στο  ΦΕΚ 1554/Τεύχος Γ/20.3.2026.
Σας προσκαλούμε στις 16-06-2026, ημέρα Τρίτη και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Υπογράφηκε μεταξύ του  Δημάρχου  Ιεράπετρας Εμμανουήλ  Φραγκούλη και της  εκπροσώπου του αναδόχου του έργου «Δίκτυο  Συλλογής και Μεταφοράς Λυμάτων ΕΕΛ Μακρύ Γιαλού» η 1η  Συμπληρωματική Σύμβαση Εργασιών συνολικού ποσού 790.845,95 €.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ο Δήμος Ιεράπετρας έκοψε την πίτα του – Ευχές για μια δημιουργική και γόνιμη νέα χρονιά

Ιεράπετρα 11.1.2017

Δελτίο Τύπου

Ο Δήμος Ιεράπετρας έκοψε την πίτα του – Ευχές για  μια δημιουργική και γόνιμη νέα χρονιά

[dropcap]Μ[/dropcap]ε τις ευλογίες του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Ιεραπύτνης & Σητείας, κ. Κύριλλου και παρουσία του Δημάρχου Ιεράπετρας, κ. Θεοδοσίου Καλαντζάκη, της Αντιπερειάρχη Λασιθίου, κας. Π. Πετράκη, του Αντιπεριφερειάρχη Δημόσιας Υγείας, κ. Κλώντζα, του Αστυνομικού Διευθυντή Λασιθίου, κ. Μ. Πετάση, Εκπροσώπων των Αστυνομικών & Λιμενικών Αρχών της πόλης, Εκπροσώπων Υπηρεσιών, Αντιδημάρχων, Δημοτικών, Τοπικών & Περιφερειακών Συμβούλων και εργαζομένων του Δήμου Ιεράπετρας κ.α. πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας στον  Δήμο Ιεράπετρας.

pita-2

Ευχόμενοι μια παραγωγική και εποικοδομητική νέα χρονιά με υγεία και προκοπή, ο Μητροπολίτης Ιεραπύντης & Σητείας, κ. Κύριλλος, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, αλλά και εκπρόσωποι αρχών της πόλης και του νομού εξέφρασαν τις θερμές τους ευχές στους εργαζομένους του Δήμου Ιεράπετρας, αναγνωρίζοντας το σημαντικό έργο που επιτελούν σε μια εποχή με αρκετές δυσκολίες για την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

pita-1

Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας ευχήθηκε μια παραγωγική και γόνιμη νέα χρονιά με πρόοδο και ανάπτυξη, ενώ ευχαρίστησε τους εργαζομένους των Υπηρεσιών του Δήμου Ιεράπετρας για τις προσπάθειες που καθημερινά καταβάλλουν. Ιδιαίτερες ευχαριστίες απηύθυνε στους εργαζομένους  του Δήμου και της ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α που δεν παραβρέθηκαν στην κοπή της πίτας, μένοντας να υποστηρίξουν τη λειτουργία υπηρεσιών, όπως οι Βρεφονηπιακοί Σταθμοί και οι Κοινωνικές Δομές του Δήμου.

pita-3

Όπως τόνισε «Σε μια εποχή που οι δήμοι αποτελούν τους αποσβεστήρες του Κεντρικού Κράτους, οι δήμοι και οι Τοπικές Κοινωνίες καταβάλλουν καθημερινά  μεγάλες προσπάθειες με μειωμένους πόρους και προσωπικό για να υποστηρίξουν την καθημερινότητα του πολίτη και να επιδιώξουν παρεμβάσεις ανάπτυξης. Σε ένα τέτοιο πλαίσιο ο Δήμος Ιεράπετρας παρά τις δυσκολίες χάρη στη δύναμη των ανθρώπων του, τη διάθεση της Δημοτικής Αρχής και των συναρμόδιων υπηρεσιών και φορέων αγωνίζεται καθημερινά για να κάνει το όραμα πράξη και τον τέταρτο μεγαλύτερο δήμο της Κρήτης έναν ανταγωνιστικό δήμο με έργα, ανάπτυξη και πρόοδο».

pita-4

Με ακόμα περισσότερη δυναμική και πολλές ακόμα νέες προσδοκίες για την Ιεράπετρα προχωράμε και τη νέα χρονιά, τόνισε ο κ. Καλαντζάκης, ευχαριστώντας θερμά εργαζομένους και Υπηρεσίες για τις καθημερινές τους προσπάθειες.

Μετά από κλήρωση το φλουρί έτυχε στην Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Ιεράπετρας με τον Δήμαρχο να δίνει άδεια πέντε ημερών σε εργαζόμενο της Υπηρεσίας.

pita-5

Τέλος, παράλληλα με τις ευχές για τη νέα χρονιά πολλές και ιδιαίτερες ήταν και οι ευχές  που δέχτηκε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας για την ονομαστική του εορτή, ενώ νωρίτερα παρέστη στη θεία λειτουργία που πραγματοποιήθηκε στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Γεωργίου.

Γραφείο Τύπου

Δήμου Ιεράπετρας