Συγχαρητήρια του Δημάρχου στον Ο.Φ.Ιεράπετρας για την κατάκτηση του κυπέλλου

Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.

Συγχαρητήρια του Δημάρχου στον Ο.Φ.Ιεράπετρας για την κατάκτηση του κυπέλλου

Ιεράπετρα 13.06.2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συγχαρητήρια του Δημάρχου στον Ο.Φ.Ιεράπετρας για την κατάκτηση του κυπέλλου

[dropcap]Τ[/dropcap]ον Δήμαρχο Ιεράπετρας κ. Θεοδόσιο Καλαντζάκη επισκέφθηκαν χθες ο πρόεδρος της ομάδας του Ο.Φ. Ιεράπετρας κ. Αθανάσιος Χηνόπουλος, ο αντιπρόεδρος κ. Εμμανουήλ Ξομπλαράκης, ο αρχηγός της ομάδας κ. Εμμανουήλ Πηγιάκης, παίκτες της ομάδας, μέλη του ΔΣ, ο αντιπρόεδρος της ΕΠΣ Λασιθίου κ. Μιχάλης Παπαγεωργίου και ο βοηθός προπονητή κ. Ελευθέριος Μπαριτάκης.

Ο Δήμαρχος συνεχάρη θερμά την ομάδα του Ο.Φ.Ι για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ερασιτεχνών Ελλάδας και μετέφερε στους παρευρισκόμενους το γενικότερο κλίμα ενθουσιασμού των δημοτών.

Επιπλέον ο Δήμαρχος αφού ενημερώθηκε για τις ανάγκες και τους προβληματισμούς της ομάδας δήλωσε ότι η στήριξη του Δήμου Ιεράπετρας είναι δεδομένη και διαρκής προς την κατεύθυνση της επίλυσης προβλημάτων και βελτίωσης των συνθηκών άθλησης.

kalantzakis.ofi

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Καλαντζάκης:

«Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα του Ο.Φ. Ιεράπετρας, τον πρόεδρο και τους φιλάθλους όχι μόνο για το επιτυχές αποτέλεσμα αλλά κυρίως για την επιμονή, τη συστηματική και επίπονη προσπάθεια και την προσήλωση στο στόχο.

Η τεράστια αυτή επιτυχία δικαιώνει τους κόπους και τις προσπάθειές σας και μας κάνει όλους υπερήφανους.

Ο Δήμος Ιεράπετρας, σε συνεργασία με την περιφέρεια, το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει υλοποιήσει και συνεχίζει να υλοποιεί έργα που βελτιώνουν την εικόνα και τη λειτουργικότητα των αθλητικών χώρων του ποδοσφαίρου. Η αλλαγή του χλοοτάπητα και οι εργασίες στο Βουζουνεράκειο στάδιο, στο γήπεδο του Κουτσουρά, στο Μισεδάκειο στάδιο και σύντομα στο γήπεδο της Κοτσυφιανής καθώς και πολλές ακόμα συμπληρωματικές εργασίες στα γήπεδα συνθέτουν μία νέα βελτιωμένη και σύγχρονη εικόνα ενός Δήμου που αγαπά και στηρίζει το ποδόσφαιρο.

Εύχομαι καλή συνέχεια στην ανοδική σας πορεία.»

Γραφείο Τύπου
Δήμου Ιεράπετρας