Συνάντηση στην 7η ΥΠΕ για το Νοσοκομείο Ιεράπετρας

Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.

Συνάντηση στην 7η ΥΠΕ για το Νοσοκομείο Ιεράπετρας

Ιεράπετρα 03.06.2016

Δελτίο Τύπου

«Οι δεσμεύσεις που στην 7η ΥΠΕ λάβαμε θα μας ικανοποιήσουν μόνο εφόσον γίνουν πράξεις» δηλώνει ο Δήμαρχος Ιεράπετρας

Διεκδικώντας λύση στα συνεχιζόμενα προβλήματα του Νοσοκομείου Ιεράπετρας, η δημοτική αρχή, μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, ο Αντιπεριφερειάρχης Υγείας, εκπρόσωποι τοπικών συλλόγων, φορέων, εργαζόμενοι του νοσοκομείου και πλήθος κόσμου μετέβησαν την Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016 στην 7η ΥΠΕ Κρήτης στο Ηράκλειο.

nosokomeio (1)

Υλοποιώντας όσα αποφασίστηκαν στο πρόσφατο μονοθεματικό Δημοτικό Συμβούλιο με θέμα τα προβλήματα και τη λειτουργία του Γενικού Νοσοκομείου Κέντρου Υγείας Ιεράπετρας, στη συνάντηση που πραγματοποίησαν με την διοικήτρια της 7ης ΥΠΕ, κα. Ελένη Μαυρομάτη, εξέθεσαν αναλυτικά, για μια ακόμη φορά, τα σημαντικά προβλήματα και τις ελλείψεις που αντιμετωπίζει το Νοσοκομείο Ιεράπετρας, επισημαίνοντας την επιτακτική ανάγκη για άμεσες και ουσιαστικές επιτελούς λύσεις.

nosokomeio (2)

Όπως ανέφερε με αφορμή την εν λόγω κινητοποίηση ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης «η έμπειρη πλέον κοινωνία του Δήμου Ιεράπετρας δεν πείθεται με λόγια. Έχουν περάσει αρκετά χρόνια προσπαθειών και αγώνων, έχουμε ακούσει πολλές δεσμεύσεις και ακόμα περισσότερες υποσχέσεις, ωστόσο εξακολουθούμε να βλέπουμε κάθε μέρα τα προβλήματα και να ζούμε με την αγωνία αυτών. Οι οποιοσδήποτε νέες δεσμεύσεις που κατά την επίσκεψη μας στη 7ης ΥΠΕ λάβαμε θα μας ικανοποιήσουν μόνο εφόσον δούμε να γίνονται πράξεις. Από πλευράς μας εξακολουθούμε να απαιτούμε το Νοσοκομείο Ιεράπετρας να γίνει πλήρως λειτουργικό Νοσοκομείο της Νοτιοανατολικής Κρήτης» δήλωσε χαρακτηριστικά με αφορμή την επίσκεψη στην 7η ΥΠΕ ο Δήμαρχος Ιεράπετρας.

nosokomeio (3)

Το θέμα του Νοσοκομείου, τα προβλήματα και οι ελλείψεις του αναμένεται να τεθούν εκ νέου προς συζήτηση κατά την επίσκεψη του αναπληρωτή Υπουργού Υγείας, κ Παύλου Πολάκη στην Ιεράπετρα την Δευτέρα 13 Ιουνίου.

Γραφείο Τύπου

Δήμου Ιεράπετρας