Συνάντηση του Δημάρχου με τον Σύλλογο Πολυτέκνων Ιεράπετρας

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:

Συνάντηση του Δημάρχου με τον Σύλλογο Πολυτέκνων Ιεράπετρας

Ιεράπετρα 14.03.201

Δελτίο Τύπου

Συνάντηση του Δημάρχου με τον Σύλλογο Πολυτέκνων Ιεράπετρας

[dropcap]Σ[/dropcap]υνάντηση με τον Σύλλογο Πολυτέκνων Ιεράπετρας πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης παρουσία του προέδρου του ΝΠΔΔ ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α κ. Εμμανουήλ Γεωργαλάκη και της Αντιδημάρχου κ. Χρυσούλας Χατζημαρκάκη.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο Δήμαρχος ενημερώθηκε για τις ανάγκες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Σύλλογος τόσο στη στέγασή του όσο και σε λειτουργικά θέματα. Επιπλέον τα μέλη εξέφρασαν συλλογικές επιθυμίες και προσδοκίες για τη βέλτιστη δραστηριοποίηση του Συλλόγου.

synantisi me syllogo polyteknvn

Ο κ. Καλαντζάκης αφού ευχαρίστησε την πρώην Πρόεδρο του Συλλόγου, κ. Κορνάρου, και το πρώην Δ.Σ. για το έργο τους και ευχήθηκε στον νέο Πρόεδρο, κ. Φεργαδάκη, και στο νέο Δ.Σ. του Συλλόγου καλή επιτυχία στην επίτευξη των επιθυμητών στόχων, τόνισε:

«Είμαστε πάντα στο πλευρό των οικογενειών που στις τρέχουσες δυσμενείς οικονομικές συγκυρίες δίνουν ένα διαρκή αγώνα, σκληρό και αφανή, αλλά τόσο σημαντικό για την ελληνική κοινωνία.

Άκουσα πολύ προσεχτικά τις ανάγκες του Συλλόγου Πολυτέκνων Ιεράπετρας και δεσμεύομαι για την ικανοποίησή τους, συνεχίζοντας αδιαλείπτως να στηρίζω τη δράση του.»

Γραφείο Τύπου

Δήμου Ιεράπετρας