Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας στο 74ο τακτικό συνέδριο της ΠΕΣΕΔΕ

Στην παλλασηθιώτικη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε στην Παχειά Άμμο, ενάντια στο σχέδιο  εγκατάστασης  ανεμογεννητριών στην περιοχή της Θρυπτής αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή του Δήμου Ιεράπετρας, συμμετείχε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης.
Ορκίστηκε σήμερα Παρασκευή 12 Ιουνίου, ενώπιον του Δημάρχου Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη ο νέος δημοτικός υπάλληλος   Νικολόπουλος Κωνσταντίνος, ο οποίος  διορίστηκε σε κενή οργανική θέση του Δήμου Ιεράπετρας, κλάδου/ειδικότητας ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου, σύμφωνα με τη με αριθμ. 576/4-3-2026 Απόφαση Δημάρχου Ιεράπετρας, η οποία νομιμοποιήθηκε με τη με αριθμ. 2035/16.3.2026 απόφαση της Γραμματέως της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης, και η οποία δημοσιεύτηκε στο  ΦΕΚ 1554/Τεύχος Γ/20.3.2026.
Σας προσκαλούμε στις 16-06-2026, ημέρα Τρίτη και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Υπογράφηκε μεταξύ του  Δημάρχου  Ιεράπετρας Εμμανουήλ  Φραγκούλη και της  εκπροσώπου του αναδόχου του έργου «Δίκτυο  Συλλογής και Μεταφοράς Λυμάτων ΕΕΛ Μακρύ Γιαλού» η 1η  Συμπληρωματική Σύμβαση Εργασιών συνολικού ποσού 790.845,95 €.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας στο 74ο τακτικό συνέδριο της ΠΕΣΕΔΕ

Ιεράπετρα 03.07.201

Δελτίο Τύπου

Ο Δήμαρχος  Ιεράπετρας στο 74ο τακτικό συνέδριο της ΠΕΣΕΔΕ

[dropcap]Τ[/dropcap]ο παρόν έδωσε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης στο 74ο Τακτικό Συνέδριο της ΠΕΣΕΔΕ που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη» στο Δημαρχείο της Ιεράπετρας.

Ο Δήμαρχος απευθύνθηκε στους συνέδρους με τον εξής χαιρετισμό:

«Αγαπητοί σύνεδροι,

Κυρίες και κύριοι,

Με ιδιαίτερη χαρά χαιρετίζω το 74ο Τακτικό Συνέδριο της ΠΕΣΕΔΕ.

Είναι μεγάλη τιμή για την πόλη μας που επιλέχθηκε να φιλοξενήσει το συνέδριο και όλους εσάς, τους καταξιωμένους εισηγητές.

Συγχαίρω θερμά τους διοργανωτές για την άψογη οργάνωση και εύχομαι τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν να ωφελήσουν πολλαπλώς τον κλάδο των εργοληπτών δημοσίων έργων αλλά και το κοινωνικό σύνολο που είναι ο τελικός αποδέκτης.

Σε μία ομολογουμένως δυσχερή οικονομικά περίοδο για τη χώρα κατά την οποία κυριαρχεί η ανασφάλεια και η δυσπιστία προς κάθε επενδυτικό εγχείρημα, ο κλάδος σας παλεύει να διατηρήσει την ποιότητα και την αποτελεσματικότητά του προσπαθώντας ταυτόχρονα να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των συνεχών νομοθετικών τροποποιήσεων.

kalantzakhs-synedrio

Είναι πραγματικά άξιο λόγου ότι παρά την παγιωμένη απαισιοδοξία και τα μεγάλα εμπόδια που υψώνονται μπροστά σας εσείς συνεχίζετε να προάγετε την εκτέλεση έργων στη χώρα ενεργοποιώντας τους δυσκίνητους μηχανισμούς και πετυχαίνοντας τα βέλτιστα δυνατά αποτελέσματα.

Η δε γνωμοδοτική σας ιδιότητα προς τους αρμόδιους φορείς είναι συχνά καθοριστική στην επιτάχυνση των διαδικασιών και στον περιορισμό οποιασδήποτε χρονοκαθυστέρησης.

Είμαι σίγουρος ότι τα συμπεράσματα που θα προκύψουν από το παρόν συνέδριο θα αξιοποιηθούν ποικιλοτρόπως ώστε να διαμορφωθούν οι προϋποθέσεις για ένα αύριο με λιγότερα προβλήματα για τον κλάδο σας.

Εύχομαι κάθε επιτυχία στις εργασίες σας.

Σας ευχαριστώ πολύ»

Ο κ. Καλαντζάκης στη συνέχεια εξέφρασε την κατανόησή του για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος εστιάζοντας στις εκπτώσεις στα έργα, την υποχρηματοδότηση ή την έλλειψη χρηματοδοτήσεων, την τεράστια γραφειοκρατία και την έλλειψη προσωπικού.

Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας:

«Η ανάπτυξη της χώρας περνάει μέσα από τους Δήμους.

Είναι αδιανόητο το νομικό πλαίσιο να μη βοηθάει τη γρήγορη υλοποίηση των έργων που δίνουν λύσεις σε προβλήματα καθημερινότητας και στηρίζουν την ανάπτυξη των Δήμων.»

Γραφείο Τύπου
Δήμου Ιεράπετρας