Δελτίο Τύπου : Τελευταία απάντηση του Δημάρχου Ιεράπετρας στο βουλευτή κ. Δερμιτζάκη

Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.

Δελτίο Τύπου : Τελευταία απάντηση του Δημάρχου Ιεράπετρας στο βουλευτή κ. Δερμιτζάκη


dimos-photomark-only-logo
ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ιεράπετρα 20.02.2014

[separator top=”70″ style=”dotted”]

 Δελτίο Τύπου
Τελευταία απάντηση του Δημάρχου Ιεράπετρας  στο βουλευτή κ. Δερμιτζάκη

[dropcap]Δ[/dropcap]υστυχώς, ο κ. Δερμιτζάκης επαναλαμβάνει μονότονα και ανούσια τα ίδια πράγματα.  Επεσήμανα τρία σημεία ξεκάθαρα:

Να αφήσει τις κατηγορίες λόγω προεκλογικών σκοπιμοτήτων γιατί η Δημοτική Αρχή έτρεξε, διεκδίκησε και διεκδικεί.

Να μην παριστάνει τον τιμητή για το θέμα του ΙΚΑ όταν ο ίδιος τη μία μέρα στήριζε ως κεντρικό Υποκατάστημα την Ιεράπετρα και την άλλη τον Άγιο Νικόλαο.

Να αναδείξει, ως βουλευτής, τα θέματα της Ιεράπετρας στην ατζέντα του κόμματός του.

Σε σχέση με τα υπόλοιπα, παρακαλώ μόνο να μου στείλει τη φωτογραφία με τον κ. Βενιζέλο για να μάθω και εγώ πότε τον συνάντησα.

Τέλος, για τα περί συνεργασίας ποτέ δεν την αρνήθηκα, αλλά την επιδίωξα στην πράξη. Επιπλέον δεν υπήρξα ποτέ επιθετικός αλλά προσπάθησα με ήπιο τρόπο και διάλογο να συνεργαστώ με όλους. Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει αυτή η τακτική που καλλιεργείται μεθοδικά πως για όλα φταίει ο Δήμαρχος. Ασφαλώς και δεν θα επανέλθω στο θέμα.

 

Ο Δήμαρχος ΙεράπετραςSIFIS-ANASTASAKIS-PORTRAIT

Σήφης Αναστασάκης

 

Από το Γραφείο Τύπου
Δήμου Ιεράπετρας

 [separator top=”30″ style=”shadow”]

Παράρτημα πληροφοριών και υπερσυνδέσεων

[checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]

[/checklist]

[separator top=”30″ style=”shadow”]

Πληροφορίες σύνταξης – ανάρτησης

[xyz-ihs snippet=”GrafeioTypou”]

[xyz-ihs snippet=”Adminsignature”]