Θεατρική παράσταση στο πλαίσιο του προγράμματος ΤΕΒΑ

Με ιδιαίτερη χαρά θα ήθελα να συγχαρώ τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄ Τάξης του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας για τη δημιουργία και την εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσίαση της ταινίας «Ο Μύθος της Μυζηθρόπιτας».
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,  οκτώ (8) ατόμων,  για την υλοποίηση της δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» Περιόδου 2025-2026,  συγκεκριμένα:
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ REPORT OF RESULTS Δοκιμές - Αρ. Πιστ. 270 ΚΩΔΙΚΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ / SAMPLE NUMBER 200312416649 Έκδοση / Version 1 Ημερομηνία έκδοσης / Issued On 31/05/2026
Σας προσκαλούμε στις 15-06-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δράσεις του  Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης 2025-2026 του Δήμου Ιεράπετρας, με αποκορύφωμα την εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη», παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη, των Αντιδημάρχων Γεώργιου Χατζάκη, Εμμανουήλ Τζώρτζη και Φωτεινής Περακάκη, καθώς και εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.

Θεατρική παράσταση στο πλαίσιο του προγράμματος ΤΕΒΑ

Ιεράπετρα 25.10.2017

Δελτίο Τύπου

Θεατρική παράσταση στο πλαίσιο του προγράμματος ΤΕΒΑ

[dropcap]Τ[/dropcap]ο Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των δύο φύλων του Δήμου Ιεράπετρας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, στα πλαίσια του προγράμματος ΤΕΒΑ, οργανώνει θεατρική παράσταση την Κυριακή 29 Οκτωβρίου, στην αίθουσα θεάτρου Μελίνα Μερκούρη.

Η θεατρική ομάδα «Ιυττός» παρουσιάζει το έργο του T.Williams «Λεωφορείο ο Πόθος» σε μετάφραση του Μάριου Πλωρίτη και σε σκηνοθεσία του Αντώνη Ντουράκη.

Η θεατρική παράσταση θα συνοδεύεται από βιωματικό σεμινάριο για το θέατρο.

Ώρα παράστασης 19.30 (θα προηγηθεί στις 18.30 το βιωματικό σεμινάριο). Είσοδος ελεύθερη για το κοινό.