Η ύδρευση στο Σελάκανο στο επίκεντρο της συζήτησης μεταξύ δημάρχου, προέδρων και κατοίκων της περιοχής

Στην παλλασηθιώτικη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε στην Παχειά Άμμο, ενάντια στο σχέδιο  εγκατάστασης  ανεμογεννητριών στην περιοχή της Θρυπτής αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή του Δήμου Ιεράπετρας, συμμετείχε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης.
Ορκίστηκε σήμερα Παρασκευή 12 Ιουνίου, ενώπιον του Δημάρχου Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη ο νέος δημοτικός υπάλληλος   Νικολόπουλος Κωνσταντίνος, ο οποίος  διορίστηκε σε κενή οργανική θέση του Δήμου Ιεράπετρας, κλάδου/ειδικότητας ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου, σύμφωνα με τη με αριθμ. 576/4-3-2026 Απόφαση Δημάρχου Ιεράπετρας, η οποία νομιμοποιήθηκε με τη με αριθμ. 2035/16.3.2026 απόφαση της Γραμματέως της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης, και η οποία δημοσιεύτηκε στο  ΦΕΚ 1554/Τεύχος Γ/20.3.2026.
Σας προσκαλούμε στις 16-06-2026, ημέρα Τρίτη και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Υπογράφηκε μεταξύ του  Δημάρχου  Ιεράπετρας Εμμανουήλ  Φραγκούλη και της  εκπροσώπου του αναδόχου του έργου «Δίκτυο  Συλλογής και Μεταφοράς Λυμάτων ΕΕΛ Μακρύ Γιαλού» η 1η  Συμπληρωματική Σύμβαση Εργασιών συνολικού ποσού 790.845,95 €.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Η ύδρευση στο Σελάκανο στο επίκεντρο της συζήτησης μεταξύ δημάρχου, προέδρων και κατοίκων της περιοχής

Ιεράπετρα 27.1.2017

Δελτίο Τύπου

Η ύδρευση στο Σελάκανο στο επίκεντρο της συζήτησης μεταξύ δημάρχου, προέδρων και κατοίκων της περιοχής

[dropcap]Θ[/dropcap]έματα που αφορούν την ύδρευσης της περιοχής του Σελακάνου συζητήθηκαν κατά τη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Δήμο Ιεράπετρας μεταξύ του Δημάρχου, κ. Θεοδοσίου Καλαντζάκη, του Αντιδημάρχου Τοπικών Κοινοτήτων, κ. Ανδρέα Παπαδοπετράκη, του προέδρου της Τοπικής Κοινότητας Χριστού, κ. Αιμίλιου Πετσαγγουράκη, της προέδρου του Πολιτιστικού Συλλόγου Σελακάνου, κας. Δέσποινας Καπαράκη και κατοίκων της περιοχής.

Η ανάγκη νέου δικτύου ύδρευσης  από την πηγή του Αγίου Ευσταθίου και η κατασκευή νέας δεξαμενής προκειμένου να εξυπηρετούνται καλύτερα οι ανάγκες της περιοχής ήταν το βασικό θέμα που τέθηκε κατά τη συζήτηση με τον πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας να αναφέρεται σε χρόνια προβλήματα που παρατηρούνται στην περιοχή.

selakano-1

Στις προτεραιότητες από πλευράς δήμου αναφέρθηκε ο Δήμαρχος, αφού πρώτα ευχαρίστησε τον πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας και την πρόεδρο του Πολιτιστικού Συλλόγου για την προσπάθεια που καταβάλλουν καθημερινά για την προστασία του Δάσους της περιοχής. Το θέμα της ύδρευσης της περιοχής του Σελακάνου, ανέφερε, αποτελεί προτεραιότητα της υπηρεσίας προκειμένου να επιλυθούν τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζει η συγκεκριμένη περιοχή.

Όπως ανέφερε «η αποκατάσταση ζητημάτων ύδρευσης είναι πρώτη προτεραιότητα σε μια περιοχή μάλιστα  ιδιαίτερου φυσικού κάλλους και μεγάλης επισκεψιμότητας. Σε κάθε περίπτωση θα αξιοποιήσουμε τις όποιες δυνατότητες υπάρχουν  προκειμένου να συνταχθούν οι απαιτούμενες μελέτες που αφορούν το δίκτυο μεταφοράς νερού,  τις δεξαμενές, τα ηλεκτρομηχανολογικά, την ηλεκτροδότηση, αλλά και τα περαιτέρω δίκτυα που χρειάζονται προκειμένου να υδροδοτήσουμε την περιοχή του Σελάκανου. Πρόκειται για υποδομές που αποτελούν χρόνιο αίτημα των κατοίκων της Τοπικής Κοινότητας Χριστού, η υλοποίηση των οποίων θα βελτιώσει κατά πολύ τις υπάρχουσες συνθήκες στον τομέα της ύδρευσης στην περιοχή» επισήμαινε μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Ιεράπετρας.

Γραφείο Τύπου

Δήμου Ιεράπετρας