Υδρογόνο: Το «Καύσιμο του Μέλλοντος» στον Δήμο Ιεράπετρας

Στην παλλασηθιώτικη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε στην Παχειά Άμμο, ενάντια στο σχέδιο  εγκατάστασης  ανεμογεννητριών στην περιοχή της Θρυπτής αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή του Δήμου Ιεράπετρας, συμμετείχε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλης.
Ορκίστηκε σήμερα Παρασκευή 12 Ιουνίου, ενώπιον του Δημάρχου Ιεράπετρας Εμμανουήλ Φραγκούλη ο νέος δημοτικός υπάλληλος   Νικολόπουλος Κωνσταντίνος, ο οποίος  διορίστηκε σε κενή οργανική θέση του Δήμου Ιεράπετρας, κλάδου/ειδικότητας ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου, σύμφωνα με τη με αριθμ. 576/4-3-2026 Απόφαση Δημάρχου Ιεράπετρας, η οποία νομιμοποιήθηκε με τη με αριθμ. 2035/16.3.2026 απόφαση της Γραμματέως της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης, και η οποία δημοσιεύτηκε στο  ΦΕΚ 1554/Τεύχος Γ/20.3.2026.
Σας προσκαλούμε στις 16-06-2026, ημέρα Τρίτη και ώρα 13:00 σε τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Δήμου Ιεράπετρας που θα διεξαχθεί στο Δημοτικό Κατάστημα, Δημοκρατίας 31 στην αίθουσα «ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ» στον 1ο όροφο για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
Υπογράφηκε μεταξύ του  Δημάρχου  Ιεράπετρας Εμμανουήλ  Φραγκούλη και της  εκπροσώπου του αναδόχου του έργου «Δίκτυο  Συλλογής και Μεταφοράς Λυμάτων ΕΕΛ Μακρύ Γιαλού» η 1η  Συμπληρωματική Σύμβαση Εργασιών συνολικού ποσού 790.845,95 €.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Υδρογόνο: Το «Καύσιμο του Μέλλοντος» στον Δήμο Ιεράπετρας

Ιεράπετρα 31.05.201

Δελτίο Τύπου

Υδρογόνο: Το «Καύσιμο του Μέλλοντος» στον Δήμο Ιεράπετρας

[dropcap]Σ[/dropcap]υνάντηση πραγματοποιήθηκε σήμερα μεταξύ του Δημάρχου Ιεράπετρας κ. Θεοδοσίου Καλαντζάκη και των κυρίων Δημητρίου και Εμμανουήλ Σταματάκη εκπροσώπων της τοπικής εταιρείας ECOCRETA.  Η συνάντηση αφορούσε τη σύμβαση που υπογράφηκε για τη συμμετοχή του Δήμου Ιεράπετρας στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Πόλεων – Περιφερειών με στόχο την υλοποίηση καινοτόμων έργων υδρογόνου και κυψελών καυσίμων.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στον καθορισμό του χρονοδιαγράμματος των διαδικασιών και του πλάνου στρατηγικής που θα ακολουθηθεί ώστε να εξασφαλιστούν οι χρηματοδοτήσεις που απαιτούνται για την υιοθέτηση της χρήσης της τεχνολογίας υδρογόνου από τον Δήμο.

Επιπλέον αποφασίστηκε, με πρωτοβουλία του Δήμου Ιεράπετρας, να κατατεθεί πρόταση στην περιφέρεια για ένα κοινό project χρήσης υδρογόνου στην Κρήτη, ώστε σε συνεργασία με την Περιφέρεια να δρομολογηθούν άμεσα οι εξελίξεις.

ydrogono

Ο Δήμος Ιεράπετρας είναι από τους πρώτους δήμους στην Ελλάδα που συμμετέχουν στην Ευρωπαϊκή Πρωτοβουλία Πόλεων Υδρογόνου ενώ έχει ήδη υιοθετήσει μια Ενεργειακή Πολιτική που επικεντρώνεται στις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και στη μεγαλύτερη διείσδυση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, μέσω της ανάπτυξης συγκεκριμένων σχεδίων δράσης.

Όπως τόνισε ο κ.Καλαντζάκης:

«Το υδρογόνο χαρακτηρίζεται από πολλούς το καύσιμο του μέλλοντος καθώς συνδυάζει εξαιρετική αποδοτικότητα και μηδενική ρύπανση. Αποτελεί πλέον μία απολύτως ώριμη τεχνολογία και υπολογίζεται ότι η χρήση του θα μπορούσε να καλύψει μεγάλο ποσοστό των ενεργειακών αναγκών.

Ο Δήμος μας, πρωτοπόρος στην υιοθέτηση σύγχρονων τακτικών, συμμετέχει ενεργά στην εν λόγω πρωτοβουλία ευρωπαϊκής κλίμακας.

Σε μία χρονική περίοδο με καλπάζουσα εξέλιξη σε θέματα ενεργειακής τεχνολογίας, ο Δήμος Ιεράπετρας καινοτομεί και συμβαδίζει με τις εξελίξεις διεκδικώντας και αξιοποιώντας κάθε ευκαιρία ενεργειακής εξοικονόμησης προς όφελος των πολιτών.

Γραφείο Τύπου

Δήμου Ιεράπετρας