Το Υπόμνημα της Επιτροπής Υγείας του Δήμου Ιεράπετρας στον Διοικητή της 7ης ΥΠΕ

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Το Υπόμνημα της Επιτροπής Υγείας του Δήμου Ιεράπετρας στον Διοικητή της 7ης ΥΠΕ

dimos-photomark-only-logoΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ταχ.Δ/νση : Πλ.Κανουπάκη
Ταχ.κώδικας: 72200 Ιεράπετρα
Tηλέφωνο: 28423-40300
FAX: 28420-23999
e-mail: press@ierapetra.gov.gr

[separator top=”10″ style=”dotted”]

Ιεράπετρα  12.05.2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Υπόμνημα της Επιτροπής Υγείας του Δήμου Ιεράπετρας στον Διοικητή της 7ης ΥΠΕ

[dropcap color=”” boxed=”no” boxed_radius=”8px” class=”” id=””]Υ[/dropcap]πόμνημα παρέδωσαν ο Πρόεδρος και τα μέλη της Επιτροπής Υγείας του Δήμου Ιεράπετρας στον Διοικητή της 7ης Υγειονομικής Περιφέρειας Κρήτης, κ. Ηγουμενίδη κατά την επίσκεψή του στον Δήμο Ιεράπετρας. Στο υπόμνημα, το οποίο ακολουθεί, η Επιτροπή καταθέτει τα αιτήματά της αναφορικά με τη λειτουργία του Νοσοκομείου και τις ανάγκες του.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν «Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι το Παθολογικό Τμήμα του  Γ.Ν.-Κ.Υ. Ιεράπετρας λειτουργεί μόνο 4 μέρες  το μήνα, με ότι αυτό συνεπάγεται για την υγεία του πληθυσμού:

ΖΗΤΟΥΜΕ την πρόσληψη 3 μόνιμων παθολόγων ιατρών (με τροποποίηση του ισχύοντος Οργανισμού).

Μέχρι τότε, σαν άμεση και βραχυπρόθεσμη λύση και στα πλαίσια της ενιαίας διοίκησης των Νοσοκομείων Νομού Λασιθίου ζητούμε επειγόντως την  μετακίνηση  2 παθολόγων ιατρών, εκ περιτροπής ανά 2 ή 3 μήνες, από άλλο συνδιοικούμενο Νοσοκομείο του Νομού, έτσι ώστε να λειτουργήσει το Παθολογικό Τμήμα του Γ.Ν.-Κ.Υ. Ιεράπετρας με τα εξής αποτελέσματα:

  1. Την εύρυθμη και ουσιαστική λειτουργία του Παθολογικού Τμήματος και του Γ.Ν.-Κ.Υ. Ιεράπετρας
  2. Την αποσυμφόρηση του Παθολογικού Τμήματος του Γενικού Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου
  3. Θα περιοριστούν οι διανοσοκομειακές μετακινήσεις των ασθενοφόρων του ΕΚΑΒ. Έτσι το ΕΚΑΒ θα μπορεί να επιτελεί το ουσιαστικό έργο του.
  4. Δε θα δημιουργηθούν οικονομικά κόστη εις βάρος των νοσοκομείων, αντιθέτως θα ωφεληθούν οι κάτοικοι της Ιεράπετρας που δε θα χρειάζεται να μετακινούνται προς τον Άγιο Νικόλαο

ΖΗΤΟΥΜΕ επίσης την πρόσληψη των 4 ακτινοτεχνικών και 4 παρασκευαστριών (βοηθών ιατρικών εργαστηρίων) που έχουν ήδη υποβάλει αιτήσεις πρόσληψης, καθώς και την αναπλήρωση όλων των κενών του ιατρικού, νοσηλευτικού, διοικητικού, τεχνικού και λοιπού προσωπικού.

Επιπλέον ΖΗΤΟΥΜΕ, την άμεση τοποθέτηση του αναπληρωτή διοικητή του Γ.Ν.-Κ.Υ. Ιεράπετρας.

ΠΑΓΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΗ μας είναι το αυτοδιοίκητο του Γ.Ν.-Κ.Υ. Ιεράπετρας.»

Επιτροπής Υγείας του Δήμου Ιεράπετρας

Γραφείο Τύπου

 

[separator top=”20″ style=”shadow”]

Παράρτημα πληροφοριών και υπερσυνδέσεων

[checklist icon=”arrow” iconcolor=”” circle=”yes”]

[/checklist]

[separator top=”30″ style=”shadow”]

Πληροφορίες σύνταξης – ανάρτησης

[xyz-ihs snippet=”Adminsignature”]