Συνάντηση του Δημάρχου Ιεράπετρας με τον νέο Διευθυντή του 2ου Δημοτικού Σχολείου.

Στις τελευταίες μέρες σε φορείς του Δημοσίου, και στον Δήμο Ιεράπετρας, έχουν παρατηρηθεί επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος (Phising Attacks).
Ο Δήμος Ιεράπετρας ανακοινώνει την πρόσληψη έξι (6) ατόμων ,  με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου
Ο Δήμος Ιεράπετρας ενημερώνει δημότες και επισκέπτες ότι το Δημοτικό Κατάστημα στη Δημοτική Ενότητα Μακρύ Γιαλού
Τις εκδηλώσεις μνήμης για την 81η  επέτειο του Ολοκαυτώματος και της καταστροφής των χωριών της Βιάννου
Εκδήλωση τιμής και μνήμης για την 81η   επέτειο του ολοκαυτώματος των Δυτικών Χωριών της Ιεράπετρας
Aποτελέσματα ΧΗΜΙΚΩΝ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ νερού ύδρευσης.

Συνάντηση του Δημάρχου Ιεράπετρας με τον νέο Διευθυντή του 2ου Δημοτικού Σχολείου.

Συνάντηση του Δημάρχου Ιεράπετρας με τον νέο Διευθυντή του 2ου Δημοτικού Σχολείου

Τον νέο Διευθυντή του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας, κ. Νίκο Τσαγκαράκη και τις Υποδιευθύντριες, κα Κλαίρη Ψυλλινάκη και κα Βασιλική Φανουράκη, υποδέχθηκε στο Γραφείο του ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσης Καλαντζάκης, παρουσία της Προέδρου της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, κας Μαρίας Ρουμελιωτάκη και του Ειδικού Συνεργάτη, κ. Σπύρου Λαποκωνσταντάκη. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στη λειτουργία του 2ου Δημοτικού Σχολείου ως Πειραματικού το 2024, ενώ έγινε αναφορά και στις απαραίτητες εργασίες συντήρησης που απαιτούνται για την ομαλή λειτουργία του.

Ο κος Καλαντζάκης στη συνέχεια ανέφερε: «Συγχαίρω τον κ. Τσαγκαράκη για τη νέα του θέση και του εύχομαι καλή επιτυχία στα καινούρια του καθήκοντα. Η παρούσα Δημοτική Αρχή είναι πάντα αρωγός σε θέματα εκπαίδευσης και θα σταθούμε για άλλη μια φορά δίπλαστους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές και του 2ουΔημοτικού Σχολείου, ώστε να γίνει ομαλά η μετάβαση στο νέο καθεστώς. Εξάλλου, όλα αυτά τα χρόνια έχουμε αποδείξει επανειλημμένα με έργα και με προμήθειες ότι κάνουμε συνεχείς προσπάθειες, ώστε όλα τα σχολικά συγκροτήματα του Δήμου μας να βρίσκονται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση αποδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο έμπρακτα την προτεραιότητα που δίνουμε στα θέματα παιδείας».