Γαστρονομικός τουρισμός στην Ιεράπετρα. Η επόμενη ημέρα.

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Γαστρονομικός τουρισμός στην Ιεράπετρα. Η επόμενη ημέρα.

 

Γαστρονομικός τουρισμός στην Ιεράπετρα. Η επόμενη ημέρα.

 

Στο Ορεινό βρέθηκε ο Δήμαρχος Ιεράπετρας, κ. Θεοδόσιος Καλαντζάκης, στο πλαίσιο της προώθησης του Γαστρονομικού Τουρισμού, όπου μαζί με την Υφυπουργό Τουρισμού, κα Σοφία Ζαχαράκη, τον Πρόεδρο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, κ. Αλέξανδρο Βασιλικό, τον Πρόεδρο της Κοινότητας, κ. Εμμανουήλ Κουρμουλάκη και την φημισμένη Ισραηλινή σεφ  Atalya Ein Mor είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα τραπέζι με τοπικά εδέσματα παρέα με κατοίκους της περιοχής και στη συνέχεια να ξεναγηθούν στον τοπικό αμπελώνα του Νίκου Παπαδάκη.

 

Ο γαστρονομικός τουρισμός, αποτελεί υποκατηγορία του πολιτιστικού τουρισμού και μια  νέα τάση που συνδυάζει τη γαστρονομία με δραστηριότητες όπως street food ξεναγήσεις, δοκιμή τοπικών φαγητών και ποτών, τραπέζι με ντόπιους, συμμετοχή σε γαστρονομικές εκδηλώσεις, επίσκεψη σε τοπικές αγορές, επίσκεψη σε φάρμες και τοπικούς παραγωγούς, γαστρονομικές εξορμήσεις με σεφ και ειδικούς κ.α. δίνοντας τη δυνατότητα στον ταξιδιώτη να βιώσει μια μοναδική εμπειρία τιμώντας την ιστορία και τον πολιτισμό της περιοχής.

 

Στη συνέχεια, ο Δήμαρχος Ιεράπετρας σημείωσε τα εξής: «Είναι μεγάλη μας τιμή που η Υφυπουργός Τουρισμού στηρίζει την προσπάθεια για την προώθηση του γαστρονομικού Τουρισμού στον τόπο μας. Ο Δήμος Ιεράπετρας είναι ένας Δήμος, ο οποίος μπορεί να υποστηρίξει και να αναπτύξει όλες τις μορφές τουρισμού (καταδυτικό, θρησκευτικό, χειμερινό κ.α.), κάτι το οποίο έχει γίνει αντιληπτό από όλους τα τελευταία χρόνια, όπως φαίνεται και από τις μεγάλες τουριστικές επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί.

 

Ως Δημοτική Αρχή μεθοδικά και στοχευμένα δίνουμε προτεραιότητα στην ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη όλου του Δήμου και όχι μόνο της πόλης της Ιεράπετρας επενδύοντας και στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, που από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε επιδιώκουμε και πραγματοποιούμε μεγάλα έργα ανάπλασης και εκσυγχρονισμού των υποδομών σε όλες τις Κοινότητες.

 

Στηρίζουμε τις τοπικές κοινωνίες και την οικονομική τους ανάπτυξη, προσελκύοντας επισκέπτες που θέλουν να αποκτήσουν μια πιο προσωπική και αυθεντική εμπειρία της τοπικής μας παράδοσης, ενώ παράλληλα κρατάμε «ζωντανές» τις ρίζες μας δίνοντας την ευκαιρία στους νέους μας για καινοτόμες επιχειρηματικές δραστηριότητες.

 

Θέλω να ευχαριστήσω την Υφυπουργό Τουρισμού, τον Πρόεδρο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, τον Πρόεδρο της Κοινότητας Ορεινού, τον κ. Παπαδάκη, τους κατοίκους και όλους τους συμμετέχοντες για την παρουσία τους εδώ και για τις προτάσεις που συζητήθηκαν με γνώμονα την τοπική τουριστική ανάπτυξη».