Συνάντηση Αντιδημάρχου Γ. Κουγιουμουτζάκη με τους υδρονομείς του Δήμου Ιεράπετρας

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Συνάντηση Αντιδημάρχου Γ. Κουγιουμουτζάκη με τους υδρονομείς του Δήμου Ιεράπετρας

ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟ

Συνάντηση   με τους υδρονομείς του Δήμου για ενημέρωση  σχετικά με τα  καθήκοντά τους, είχε ο Αντιδήμαρχος Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης  Γιώργος Κουγιουμουτζάκης παρουσία του Αντιδημάρχου Γ. Χατζάκη, του αναπληρωτή Διευθυντή της Υπηρεσίας Ν.  Σεκαδάκη, του Προϊσταμένου Μ. Καββουσανού, του υπεύθυνου αρδευτικού τομέα Γ. Φαφουτάκη και προέδρων Δημοτικών Κοινοτήτων.  

Στους 28 υδρονομείς του Δήμου δόθηκαν ο κανονισμός άρδευσης καθώς επίσης προφορικές και  έγγραφες οδηγίες για τον έλεγχο των υδρομέτρων και των λοιπών υποχρεώσεών τους. Τονίστηκε ότι χρειάζεται η καλή συνεργασία με τους προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων και πως οι όποιες ενέργειες γίνονται, θα πρέπει να έχουν την έγκριση της Υπηρεσίας ώστε να είναι σύννομες. Επισημάνθηκε ακόμη ότι απαιτείται αυξημένη προσοχή σε τυχόν περίπτωση  κλοπής νερού η οποία εφόσον διαπιστωθεί αποτελεί κακούργημα και ακολουθούνται οι νόμιμες διαδικασίες. Ειπώθηκε ακόμη ότι οι έλεγχοι θα είναι συνεχείς και ακόμη περισσότερο αυξημένοι λόγω της φετινής παρατεταμένης ανομβρίας.

Σε δηλώσεις του ο Αντιδήμαρχος κ. Κουγιουμουτζάκης τόνισε: Στόχος μας είναι η αρδευτική περίοδος να κυλήσει ομαλά ακολουθώντας τις οδηγίες και τον σχετικό κανονισμό άρδευσης με στόχο την ορθή κατανομή του αρδευτικού νερού κα την εξυπηρέτηση των Δημοτών. Θα είμαστε δίπλα στους υδρονομείς και το έργο τους και από κοινού θα αντιμετωπίζουμε τυχόν προβλήματα που παρουσιαστούν.