ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
Με την παρούσα επιστολή, ως Δήμαρχος Ιεράπετρας, θα ήθελα να σας εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια για την ανάληψη των νέων σας καθηκόντων.
Η θέση του Αναπληρωτή Διοικητή Νοσοκομείου Ιεράπετρας είναι ιδιαίτερα απαιτητική και νευραλγικής σημασίας, καθώς συνεπάγεται αυξημένες ευθύνες και απαιτεί υψηλό αίσθημα καθήκοντος, διοικητική επάρκεια και διαρκή προσήλωση στην εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου.