Ανακύκλωση φελιζόλ στον Δήμο Ιεράπετρας

Δήμος Ιεράπετρας - Παιδικά Κύρβεια 2026: Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο χορό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
Η Διεύθυνση Ύδρευσης Άρδευσης Αποχέτευσης Δήμου Ιεράπετρας ενημερώνει  ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 λόγω προγραμματισμένων εργασιών του ΔΕΔΔΗΕ στην περιοχή της Σαρακίνας
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026  η μαθητική συναυλία των σπουδαστών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Ιεράπετρας, παρουσία του Δημάρχου Εμμανουήλ Φραγκούλη.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ο Δήμαρχος Ιεράπετρας κ. Εμμανουήλ Φραγκούλης συναντήθηκε σήμερα, 23 Ιουνίου 2026, με τον κ. Γεώργιο Βρεττό, Διευθυντή του έργου της εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή των συμπληρωματικών έργων του Ταμιευτήρα Μπραμιανών, των αντιπλημμυρικών έργων της Γρα Λυγιάς και του Φράγματος Μύρτου. Ο Δήμαρχος τόνισε τη σπουδαιότητα των έργων για την τοπική κοινωνία […]

Ανακύκλωση φελιζόλ στον Δήμο Ιεράπετρας

Ιεράπετρα 15.9.2015

Ανακύκλωση φελιζόλ στον Δήμο Ιεράπετρας

Μια νέα δυνατότητα παρέχεται στο εξής στους καλλιεργητές κηπευτικών και σε όσους χρησιμοποιούν συσκευασίες φελιζόλ από την Υπηρεσία Καθαριότητας και Περιβάλλοντος του Δήμου Ιεράπετρας

deltio-typou-anakyklwsh-felizol

Στον αύλειο χώρο της Αγρέξ έχουν τοποθετηθεί ειδικά κοντέινερ στα οποία οι πολίτες μπορούν να αφήνουν τις συσκευασίες φελιζόλ προκειμένου αυτές να οδηγούνται στην ανακύκλωση.

Ο εν λόγω χώρος παραμένει ανοικτός καθημερινά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, δίνοντας έτσι στους πολίτες τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση οποιαδήποτε ώρα επιθυμούν, ενώ στο ίδιο σημείο έχει τοποθετηθεί και ειδικό κοντέινερ για την ανακύκλωση των χάρτινων συσκευασιών.

deltio-typou-anakyklwsh-felizol2

Όπως ανέφερε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος, κ. Αργύρης Πανταζής «Οι παραγόμενες ποσότητες φελιζόλ στην Ιεράπετρα είναι αρκετά μεγάλες λόγω και των θερμοκηπιακών καλλιεργειών, οπότε ήταν επιτακτική η ανάγκη να προχωρήσουμε στην ανακύκλωσή τους διευκολύνοντας έτσι και τους καλλιεργητές.

Στον συγκεκριμένο χώρο της Αγρεξ που τοποθετήθηκαν τα κοντέινερ πρόκειται να δημιουργηθεί το green point. Στην πραγματικότητα είμαστε στην πρώτη φάση υλοποίησής του αναμένεται η προμήθεια και των υπόλοιπων μέσων που θα μας επιτρέψουν να έχουμε στο δήμο μας ένα πρότυπο χώρο ανακύκλωσης.

Σε πρώτη φάση προτρέπουμε όλους τους πολίτες να εναποθέτουν στο συγκεκριμένο σημείο τις συσκευασίες φελιζόλ και σε καμία περίπτωση να μην τα πετούν ανεξέλεγκτα στην ύπαιθρο επιβαρύνοντας έτσι το περιβάλλον. Ο χώρος είναι προσβάσιμος καθ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας».

Γραφείο Τύπου